Petr hledá parťáka/parťačku pro fundraising, který má smysl
O pozici
Pracovní nabídka
Představte si Česko s dostatkem stromů, zdravou půdou, městy, kde se dobře žije a aktivními lidmi, kteří to podporují. Takové Česko pomáháme vytvářet už 34 let. Pojďte do toho s námi!
Ahoj!
Já jsem Petr a v Nadaci Partnerství vedu tým fundraisingu. Hledám k sobě parťáka nebo parťačku, která/ý bude pečovat o individuální dárce – od návrhu strategie až po realizaci kampaní a péči o dárce. Budeš součástí našeho čtyřčlenného sehraného týmu, který zajišťuje finance pro chod organizace a posiluje komunitu lidí, kterým záleží na místě, kde žijí.
Spolupracovat budeš také s kolegy z marketingového týmu (sociální sítě, email marketing), lídry týmů i zkušenou externí konzultantkou.
Do čeho se s námi pustíš:
Tvým hlavním posláním bude nadchnout lidi pro ochranu přírody a udržitelnost tak, aby s námi zůstali dlouhodobě a rádi. Zároveň budeš rozvíjet péči o naše dárce tak, aby cítili, že jejich podpora má smysl a skutečný dopad.
Co Tě čeká a nemine:
- Péče o dárce: společně s konzultanty nastavíš systém, který nám péči o dárce ulehčí a zautomatizuje. Budeš pravidelně komunikovat s dárci, spravovat databázi a připravovat podklady pro direct mail, sociální sítě i web, vystavovat potvrzení o daru.
- Kampaně: zapojíš se do kampaní s naším komunikačním týmem – především pro projekty jako Sázíme budoucnost, Živá půda, Otevřená zahrada nebo Evropský strom roku. Postaráš se o sbírky na Darujme.cz a využiješ i DMS, třeba ve spolupráci s Fórem dárců.
- Fundraising uvnitř týmu: Pomůžeš šířit myšlenku, že fundraising se týká všech zaměstnanců nadace. Budeš inspirovat kolegy, aby měli k dárcům blízko.
- Data a vyhodnocování: Ve spolupráci s online týmem budeš sledovat, co funguje a co ne. A podle toho ladit další kroky.
- Tvorba strategie individuálního fundraisingu
Nejprve se seznámíš s tím, co už v jednotlivých oblastech děláme. Z těchto „stavebních kamenů“ postavíš společně se mnou a konzultanty ucelenou strategii pro individuální fundraising. Tu pak uvedeš do praxe, budeš ji dál rozvíjet a posouvat.
Jak si Tě představujeme:
- Zkušenosti: Ideálně máš už za sebou nějaké zkušenosti s fundraisingem, ale klidně můžeš přijít i z jiného oboru – třeba z marketingu, prodeje, komunikace nebo projektového řízení.
- Už jsi někdy vedl/a nějaký projekt samostatně od začátku do konce.
- Zodpovědnost: Umíš převzít plnou odpovědnost za svou práci i její výsledky. Budeš součástí týmu, ale oblast individuálního fundraisingu bude především na tobě – a to od tvorby strategie, přes realizaci až po vyhodnocení.
- Orientace v oboru: Znáš pojmy jako DMS, lead generation, landing page, konverze a další. Výhodou je praktická znalost práce s dárcovskými portály jako např. darujme.cz. Pokud něco neznáš, máš chuť a schopnost si potřebné informace rychle dohledat a naučit se je používat.
- Analytika a kreativita: Kombinuješ analytické myšlení (práce s daty tě nemine) s kreativitou (pomůžeš připravovat kampaně).
- Chuť se rozvíjet: Máš zájem o vzdělávání ve fundraisingu, dárcovství a filantropii, a to i z mezinárodních zdrojů.
- Jazykové schopnosti: Češtinu máš na výborné úrovni a angličtina ti nedělá problém (stačí pasivní znalost).
- Komunikační dovednosti: Nebojíš se zvednout telefon a poděkovat dárci, či požádat o dar.
- Týmová spolupráce: Jsi férový/á, přímý/á, zvládáš zpětnou vazbu a umíš pracovat pečlivě.
- Vzdělání: Máš alespoň středoškolské vzdělání s maturitou.
- Výhodou: Pokud jsi někdy pracoval/a s nástroji jako Google Workspace, Slack, Asana, Salesforce, Brevo, ChatGPT máš další body k dobru.
Co Ti nabízíme?
- Práci na 0,5–0,75 úvazek (dle dohody) s flexibilně rozloženou pracovní dobou. Minimálně 2× týdně na pracovišti (Otevřená zahrada, Brno), home office dle dohody.
- Nástup dle dohody (ideálně v říjnu 2025, ale na toho “pravého” člověka jsme ochotni si počkat)
- Příspěvek na stravování.
- Smysluplnou a zodpovědnou práci, která přináší skutečný dopad.
- Přátelskou atmosféru založenou na podpoře, důvěře a hodnotách vytváření partnerství pro posilování občanské společnosti.
- 5 týdnů dovolené (po 2 letech 6 týdnů), 3 sick days ročně.
- Zázemí v nádherném a udržitelném prostředí zelené oázy a pasivních budov v centru Brna v Otevřené zahradě (cena Kanceláře roku a mezinárodní ocenění Climate Star).
- Možnost vzdělávání prostřednictvím workshopů a školení, přístup k portálu Red Button Edu, Seduo.
- Pravidelná týmová setkání pro zaměstnance (obědy, teambuilding, vánoční setkání).
- Možnost účasti zdarma na vybraných akcích Partnerství, o. p. s. a Nadace Partnerství (vinařské, cykloturistické).
- Zázemí nadační dětské skupiny Pidilidi: pro sladění práce a rodinného života.
Zaujalo Tě to?
Tak nám pošli svůj životopis a informace o Tvé motivaci spolupracovat s námi. Uveď také termín možného nástupu. Nezapomeň, že vedle Tvých zkušeností chceme poznat i Tebe samotného/ou.
Vše nám prosím odešli přes formulář níže nejpozději do středy 27. srpna 2025 do 9:00. Poté se všem ozveme. Vybraní kandidáti se s námi potkají osobně v Otevřené zahradě.
Těšíme se, až se poznáme!