Asistentka a administrativní výpomoc
O pozici
Hledáme spolehlivou a pečlivou posilu, která pomůže našemu majiteli Martinovi, a zároveň podpoří finanční tým SWORPu. Pokud máte zájem o real estate, správu nemovitostí nebo už jste v tomto oboru nasbíral/a zkušenosti, je to velké plus!
Budete mít pod palcem administrativní agendu a zároveň pomůžete s účetními a finančními podklady - proto je důležité, aby Vám seděla pečlivost, multitasking a práce s čísly.
Co Vás u nás čeká
Podpora majitele - koordinace kalendáře, organizace schůzek, správa dokumentů a další administrativní práce
Administrativní podpora finančního oddělení - práce s fakturami, smlouvami, třídění a ukládání dokumentů digitálně i ručně, scanování
Komunikace s partnery či dodavatel, vyřizování telefonátů
Organizace a evidence firemních dokumentů, tabulek a reportů
Uvádění hostů, příprava občerstvení
Možnost se dotknout oblasti správy nemovitostí - od administrativy po komunikaci s nájemníky či dodavateli
Koho hledáme?
Pečlivou a zodpovědnou osobu, která zvládne multitasking a dokáže si věci dobře zorganizovat
Někoho, kdo se nebojí vyřizování a základní finanční administrativy
Oceníme zájem o reality nebo správu nemovitostí
Zkušenosti s Excel, Word, e-maily a kancelářskými systémy
Samostatnost při vyřešení požadavků - hledáme někoho, kdo si umí selským rozumem poradit a nepotřebuje krok za krokem vodit za ruku
Co nabízíme?
Plný úvazek, možnost spolupráce na HPP nebo IČO
Možnost růstu - pokud tě realitní svět baví, můžeš se dostat k zajímavým projektům
Motivující finanční ohodnocení
Neformální firemní kultura a kanceláře s kantýnou v dostupnosti metra linky A - Strašnická/Skalka