Asistentka a administrativní výpomoc

Nabízím práci
Jméno/Firma
SWORP a.s.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný, Živnostenský list
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
11. 8. 2025

O pozici

Hledáme spolehlivou a pečlivou posilu, která pomůže našemu majiteli Martinovi, a zároveň podpoří finanční tým SWORPu. Pokud máte zájem o real estate, správu nemovitostí nebo už jste v tomto oboru nasbíral/a zkušenosti, je to velké plus!

Budete mít pod palcem administrativní agendu a zároveň pomůžete s účetními a finančními podklady - proto je důležité, aby Vám seděla pečlivost, multitasking a práce s čísly.

Co Vás u nás čeká

  • Podpora majitele - koordinace kalendáře, organizace schůzek, správa dokumentů a další administrativní práce

  • Administrativní podpora finančního oddělení - práce s fakturami, smlouvami, třídění a ukládání dokumentů digitálně i ručně, scanování

  • Komunikace s partnery či dodavatel, vyřizování telefonátů

  • Organizace a evidence firemních dokumentů, tabulek a reportů

  • Uvádění hostů, příprava občerstvení

  • Možnost se dotknout oblasti správy nemovitostí - od administrativy po komunikaci s nájemníky či dodavateli

Koho hledáme?

  • Pečlivou a zodpovědnou osobu, která zvládne multitasking a dokáže si věci dobře zorganizovat

  • Někoho, kdo se nebojí vyřizování a základní finanční administrativy

  • Oceníme zájem o reality nebo správu nemovitostí

  • Zkušenosti s Excel, Word, e-maily a kancelářskými systémy

  • Samostatnost při vyřešení požadavků - hledáme někoho, kdo si umí selským rozumem poradit a nepotřebuje krok za krokem vodit za ruku

Co nabízíme?

  • Plný úvazek, možnost spolupráce na HPP nebo IČO

  • Možnost růstu - pokud tě realitní svět baví, můžeš se dostat k zajímavým projektům

  • Motivující finanční ohodnocení

  • Neformální firemní kultura a kanceláře s kantýnou v dostupnosti metra linky A - Strašnická/Skalka