Hledáme Back office asistentku/a
O pozici
Agentura Paseo, s.r.o. - provozovatel portálů vyletnik.cz, kdykde.cz, rodinnevylety.cz, holiday.cz, tipynavylet.cz, ziju.cz
Chceš pracovat v přátelském týmu, podílet se na správě zajímavých projektů a být v kontaktu s klienty z oblasti kultury, cestování a volného času? Přidej se k nám!
Co bude náplní Vaší práce?
Komunikovat s našimi stávajícími klienty.
Zajišťovat a kompletovat podklady k inzerci.
Sestavovat a spravovat mediaplány.
Nasazovat reklamu do online prostředí (na naše vlastní weby).
Spolupracovat s obchodním týmem a zajišťovat administrativní podporu.
Fakturovat objednané služby.
Součástí této pozice je také vyřizování pochůzek a zajištění všech nezbytných věcí pro provoz kanceláře.
Co Vám nabízíme?
Kancelář v atraktivní lokalitě Praha 8 - Karlín Pracovní doba od 8:30 do 16:30, v pátek do 14:00 hod. Práce je možná i na částečný úvazek (min. 6 hod. denně).
Plat 30 000-40 000 Kč.
Super benefity jako jsou vstupenky na akce zdarma .
Nástup je možný ihned.
Koho hledáme?
Máte dobré organizační schopnosti, a jste pečlivý/á?
Máte příjemné vystupování a komunikační schopnosti?
Máte vynikající češtinu a domluvíš se anglicky?
Máte ukončené středoškolské vzdělání?
Zvládnete práci s PC, tabulkami a online systémy?
Orientujete se v online prostředí a máš pozitivní vztah k organizaci a administrativě?
Pro koho je práce vhodná?
Práce na IČO, vhodná pro OSVČ, i pro HPP Absolventy, kteří mají aktivní zájem nastartovat svoji kariéru.
Zkušené asistenty/ky, kteří ztratili perspektivu v dosavadní práci a hledají změnu v současném zaměstnání.
Výhoda pro uchazeče se znalostí práce v Raynet, Fakturoid, Freelo.
Máte zájem o tuto pozici?
Prosíme, zašlete nám svůj životopis na job@agenturapaseo.cz