ZÁKAZNICKÝ SERVIS
O pozici
Jsi komunikativní a baví tě práce s lidmi? Hledáme do svého zaběhlého brněnského týmu nového kolegu/kolegyni na pozici zákaznický servis.
Co tě čeká?
komunikace se zákazníky z e-shopu - e-mailem, telefonicky,
vyřizování a správa objednávek a pomoc s případnými reklamacemi,
zákaznická podpora,
práce na počítači (naučíme tě náš interní systém),
spolupráce s kolegy napříč firmou,
možnost účasti na prezentacích a výstavách.
Co bys měl/a umět?
příjemné vystupování a dobré komunikační schopnosti,
znalost anglického jazyka psanou i mluvenou formou (úroveň B2), němčina výhodou,
chuť se vzdělávat a učit novým dovednostem,
orientace v cyklistice výhodou, ale naučíme tě, co bude třeba.
Co ti nabízíme?
pracovní poměr na plný úvazek,
pracovní doba pondělí - pátek,
až 25 dnů dovolené,
odpovídající finanční ohodnocení,
nákup cyklistického zboží za zaměstnanecké ceny,
fajn partu cyklistických nadšenců, se kterou to není jen o práci.