Asistentka společnosti / Firemní asistentka
O pozici
Do naší společnosti Balak, a.s., která se zabývá správou a údržbou business areálu v Kralupech nad Vltavou, aktuálně hledáme spolehlivého člověka na pozici Asistentka společnosti / Firemní asistentka. Jsme ryze česká společnost a zakládáme si na přátelském prostředí, kde si všichni vzájemně pomáhají.
Náplň práce:
administrativní a organizační podpora společnosti spočívající především v:
Administrativní a organizační podpoře - vyřizování telefonátů, e-mailů, správa kalendáře, organizace schůzek (případně cest).
Přípravě podkladů - zpracování reportů, prezentací, smluv a dalších dokumentů.
Komunikaci - udržování kontaktu s klienty, partnery a dalšími externími subjekty.
Správě dokumentů - ukládání, třídění a archivace důležitých dokumentů.
Podpoře při chodu firmy - asistence při zajišťování chodu kanceláře, organizace akcí, péče o návštěvy, občasné zařizování nákupů (vybavení kanceláře, hygienických a úklidových prostředků), vyřizování pochůzek na úřadech.
Co od Vás očekáváme:
Praxi z oblasti administrativy.
Pečlivost, spolehlivost a schopnost samostatného úsudku.
Analytické myšlení a chuť se učit novým věcem.
Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou.
Znalost MS office.
Spolupráci s dalšími oddělení v rámci naší společnosti.
Aktivní řidič.
Nabízíme:
Termín nástupu do zaměstnání dle dohody.
Práce na pracovní smlouvu na dobu neurčitou.
Pracovní doba pondělí až pátek – začátek od 8:00 / konec pracovní doby je možno nastavit flexibilně (vhodné i pro ženy po mateřské dovolené).
Zajištění obědů.
Mobilní telefon a notebook.
Příjemný kolektiv lidí, neformální prostředí ryze české společnosti, kde si všichni vzájemně pomáhají (korporátní chování u nás nemá místo).
V případě zájmu nám zašlete svůj životopis a pár řádek o sobě na adresu: brandejs.a@gmail.com