Obchodní zástupce/sales representative (M/Ž) - region Západní Čechy
O pozici
Pracovní nabídka
Kdo jsme
Jsme česká, rodinná společnost s více než 30ti letou tradicí, se sídlem v Brně, která patří k lídrům v oblasti automatizace, robotizace a digitalizace. Našim zákazníkům nabízíme komplexní portfolio služeb. Projekty řešíme nejen v rámci ČR, ale také v zemích EU. Významné zakázky máme v USA, Kanadě, Velké Británii a dalších zemích. Do našeho obsáhlého produktového portfolia patří vše – od hardwaru, spotřebního materiálu až po softwarová řešení na míru.
Koho hledáme
Někoho, kdo by rád byl součásti společnosti, která stojí na pevných základech.
Člověka, kterému se při slovu akvizice vykouzlí úsměv na tváří,
má obchod v krvi, nebojí se výzev, líbí se mu prostředí 4.0 průmyslu a nemá problém vyhrnout si rukávy.
Člověka, který ví, že bez jisté míry administrativy se dnes ani etiketa nehne. Ale žádné obavy, budeš mít v zádech skvělý tým, v čele se šéfem Jirkou, který Tě nenechá na holičkách.
????Nového kolegu hledáme pro region:???? Západní Čechy
Pokud jsi se ve výše uvedeném našel, tak jsi na nejlepší cestě stát se našim novým kolegou.
Už stačí jediné - poslat CV ????
Co bude Tvojí náplní práce
- Reprezentace společnosti.
- Akviziční činnost.
- Péče a rozvoj stávajících zákazníků.
- Komunikace a spolupráce s obchodními partnery.
- Řešení a vývoj přidělených projektů a zakázek.
- Samostatné řízení obchodních případů a projektů za podpory technického týmu.
- Spolupráce s ostatnímu členy týmu a ostatními zaměstnanci společnosti za účelem trvalého růstu prodeje a vzájemná inspirace.
- Administrativní práce v CRM systému a jeho průběžná aktualizace (zpracování poptávky, nabídky, jednání a úkoly).
- Sledování trendů na trhu v oblasti automatické identifikace, robotizace a digitalizace.
- Aktivní účast na výstavách, konferencích a jiných marketingových aktivitách.
- Reporting obchodnímu řediteli.
Proč právě EPRIN
- Budeš součástí stále se rozvíjejícího a dynamického týmu s možností vertikálního i horizontálního růstu.
- Budeš součástí skvělých řešení v oblasti 4.0 průmyslu.
- Možnost na sobě pracovat a rozvíjet se.
- Skvělou partu kolegů a kolegyň – tedy zdravou firemní kulturu s lidským přístupem.
- Příjemné a inovativní pracovní prostředí.
- A v neposlední řadě MED od našich včel.
Co požadujeme
- Výborné prezentační, komunikační dovednosti.
- Nejsi žádným nováčkem v oblasti obchodu a máš 5 a více let zkušeností.
- Profesionální vystupování, orientace na zákazníka.
- Aktivní přístup ke svému osobnímu rozvoji.
- Budování a rozvoj vztahů s dodavateli, zákazníky i kolegy uvnitř firmy.
- Analytické schopnosti.
- Zkušenost s komplexním technickým řešením výhodou.
- min. SŠ vzdělání.
- Uživatelská znalost práce na PC.
- Řidičský průkaz - ŘO skupiny B
- Schopnost domluvit se anglicky (jiný jazyk výhodou).
Co Ti můžeme nabídnout
- Atraktivní práci na HPP ve společnosti s dlouholetými zkušenostmi a tradicí více než 30 let v oboru automatizace.
- Transparentní systém odměňování bez zastropování provizí.
- Práce v uvedeném regionu a centrála spol. v Brně.
- Zajímavé a motivační finanční ohodnocení, osobní bonusy za výkon.
- Příjemné pracovní prostředí.
- Profesní růst a rozvoj (systém školení a vzdělávání).
- Notebook, služební mobil i pro soukromé účely, služební vůz i pro soukromé účely.
- Dlouhodobou perspektivu s obrovským potenciálem.
- Týden dovolené navíc, pružnou pracovní dobu a mnoho dalšího.