Specialista pro kulturní a kreativní odvětví (na poloviční úvazek)

Nabízím práci
Jméno/Firma
Středočeský kraj
Pracoviště
Zborovská 81/11, Praha
Úvazek
Zkrácený
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
11. 8. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Proč je fajn pracovat na našem krajském úřadě?

Středočeský kraj je největším krajem v České republice a jeho krajský úřad patří mezi stabilní zaměstnavatele, který pečuje o své zaměstnance. Kromě široké škály zaměstnaneckých benefitů mají naši zaměstnanci možnost dalšího rozvoje, vzdělávání a zvyšování kvalifikace. Chceme, aby se staly skutečnými odborníky ve svém oboru.

Co bude vaším úkolem?

  • zajišťovat odbornou agendu v oblasti analýzy dat o kulturních a kreativních odvětvích (KKO) ve Středočeském kraji.
  • podílet se na tvorbě a realizaci strategických a rozvojových dokumentů se zaměřením na podporu KKO jako součásti regionální ekonomiky a inovačního prostředí.
  • mapovat kulturní a kreativní odvětví, udržovat vztahy s relevantními organizacemi a jednotlivci.
  • zpracovávat analytické a statistické podklady k vývoji KKO v kraji, včetně hodnocení jejich ekonomických a společenských dopadů, vyhodnocovat jejich stav a rozvoj.
  • podporovat provázání cestovního ruchu s kulturními a kreativními odvětvími.
  • zajišťovat prezentaci aktivit kraje navenek – navrhovat komunikační strategii ve vztahu ke KKO pro webové stránky, sociální sítě, PR a tiskové výstupy.
  • podílet se na navrhování systémových nástrojů pro podporu podnikání, inovací a spolupráce v oblasti KKO, včetně využití veřejných i soukromých zdrojů financování.

Co od vás očekáváme?

  • VŠ v bakalářském studijním programu,
  • alespoň 1,5 roku praxe v oblasti kulturních a kreativních odvětví nebo, alespoň 1 rok praxe v oblasti zpracování statistických dat,
  • zkušenost z akademického prostředí nebo z veřejné správy,
  • orientace v online nástrojích pro týmovou spolupráci,
  • znalost SW na zpracování databází a s analytickými nástroji výhodou, znalost GIS na úrovni editace údajů výhodou, zkušenost se správou profilů na sociálních sítích výhodou,
  • pokročilá znalost MS OFFICE (Word, Excel, PowerPoint).
  • Aj na úrovni B2
  • znalost terminologie ve vztahu ke kulturním a kreativním odvětvím v Aj výhodou

Co nabízíme?

  • jistotu platu a možnost pravidelného odměňování,
  • stabilitu zaměstnání a pracovní poměr na dobu neurčitou,
  • příjemné pracovní prostředí v centru Prahy,
  • pružnou pracovní dobu,
  • možnost stravování v budově úřadu,
  • osobní rozvoj a zvyšování kvalifikace,
  • benefity pro zaměstnance KÚSK: (25 dnů dovolené, 7 dnů rekondičního volna, možnost dalšího volna pro rodiče dětí do 18 let, stravenky, systém cafeteria, příspěvek na penzijní připojištění/životní pojištění, příspěvek při narození dítěte, firemní školka, dary při životních výročí, posilovna v budově úřadu, aj.)

Plat je tvořený několika složkami – jak bude vypadat?

11. platová třída

1. Základní tarif může být v rozpětí 26 680 Kč – 38 570 Kč, záleží na Vaší praxi.

2. Osobní ohodnocení může být rozpětí 0 – 38 570 Kč dle Vaší praxe a dosažených výsledků a specializace.

3. Kvartální mimořádné odměny 0–45 % z Vašeho výdělku.

Pokud Vás naše nabídka oslovila, zašlete nám svůj strukturovaný životopis a motivační dopis prostřednictvím formuláře do 11. 9. 2025 (tlačítko Odpovědět).

Těšíme se na Vás! ????