Asistent/ka vedení společnosti
O pozici
Vítkov, Moravskoslezský kraj
Pracovní náplň:
administrativní práce,
kontroly lékáren po celé ČR,
spolupráce s ostatními odděleními napříč společností,
příprava, tvorba přehledů prodejních dat, marketingových podkladů, ekonomických analýz a marketingových průzkumů,
zajišťování výběrových řízení, příprava assessment center.
Požadujeme:
SŠ vzdělání, vysokoškolské výhodou i pro možný budoucí posun - pozice je vhodná i pro absolventy,
řidičský průkaz sk. B - být aktivní řidič/ka je nezbytné,
aktivní přístup k úkolům, které budete plnit, protože vás vždy posunou k něčemu novému,
důslednost - vše, na čem budete pracovat, je potřeba vykonávat s plným nasazením a pečlivostí,
umění prioritizovat - když se sejde víc úkolů, správnou prioritu si sám/sama stanovíte,
práci s PC - pokročila znalost MS Excel, dále také Wordu a PowerPointu,
anglický jazyk slovem i písmem výhodou.
Nabízíme:
perspektivní zaměstnání v úspěšné společnosti, jejíž oblíbenost hodnotí na webu Atmoskop.cz i sami zaměstnanci velmi kladně a nadprůměrně,
pracovní poměr na plný úvazek s částečně pružnou pracovní dobou,
příležitost osobního a profesního růstu,
atraktivní benefity: sleva na firemní výrobky a služby, příspěvek na stravné, notebook, mobilní telefon a řada dalších,
motivující mzdové ohodnocení,
přátelský a týmový kolektiv.
Termín nástupu: ihned nebo dohodou.