Administrativní koordinátor
O pozici
Pracovní nabídka
Vydavatelství se zaměřením na B2B publikace a organizátor odborných akcí hledá kolegu/kolegyni na pozici Manažer(ku) administrativy.
Hlavní náplň práce:
· administrativní podpora týmu (příprava podkladů, komunikace s dodavateli, archivace dokumentů)
· zajištění chodu kanceláře (péče o návštěvy, objednávání režijního materiálu, zajišťování letenek, taxi ...)
· podpora finančního a účetního oddělení - vypracovávání analýz a přehledu, reporting
· dohled nad dodržováním interních procesů společnosti
· správa vozového parku a interního skladu
· další zodpovědnosti z oblasti personalistiky, organizace společnosti
· administrativní podpora jednatele společnosti
Požadavky:
· minimálně SŠ vzdělání s maturitou
· anglický jazyk
· organizační dovednosti na vysoké úrovni
· komunikativnost, příjemné vystupování, týmový duch
· dobrá znalost MS Office produktů (Outlook, Word, Excel)
· řidičský průkaz sk. B – AKTIVNĚ
· vysoké pracovní nasazení, spolehlivost, samostatnost, motivace
Nabízíme
· práci v renomované a dynamicky se rozvíjející společnosti
· různorodou a časově flexibilní práci
· sídlo v centru Prahy s dobrou dostupností a možností parkování
· prostor pro seberealizaci a osobní růst
· smlouvu na dobu neurčitou
· nástup možný ihned