Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na služební místo referent oddělení protiepidemického pracoviště Chomutov, Louny, Most, Teplice (ID 119/30019662)

Nabízím práci
Jméno/Firma
Krajská hygienická stanice Ústeckého kraje se sídlem v Ústí nad Labem
Pracoviště
Ústí nad Labem
Plat
31 000 Kč - 40 000 Kč
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
11. 8. 2025

O pozici

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na služební místo referent oddělení protiepidemického pracoviště Chomutov, Louny, Most, Teplice (ID 119/30019662)

Č.j.:  KHSUL 35372/2025 Ústí nad Labem 1. srpna 2025

1.         Údaje o služebním místě

Ředitel Krajské hygienické stanice Ústeckého kraje se sídlem v Ústí nad Labem, jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f), zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o státní službě“), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo referent oddělení protiepidemické v Krajské hygienické stanici Ústeckého kraje se sídlem v Ústí nad Labem, v oddělení protiepidemickém v odboru protiepidemickém, s pracovištěm Most, J. E. Purkyně 270/5, 434 64 Most.

Na služebním místě je státní služba (dále jen „služba“) vykonávána v oboru služby

21   Zdravotnictví a ochrana zdraví.

Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti:

  • Provádění státního zdravotního dozoru, šetření a dalších odborných činností v terénu v oblasti ochrany veřejného zdraví včetně odběru vzorků k laboratornímu vyšetření nebo k rozborům a včetně poradenských činností v oblasti ochrany a podpory zdraví;

  • Kontrola plnění závazných opatření uložených orgány ochrany veřejného zdraví včetně prevence infekčních onemocnění a dalších hromadně se vyskytujících onemocnění;

  • Vypracování, provádění konzultační a poradenské činnosti v oblasti oboru epidemiologie a plnění úkolů orgánů ochrany veřejného zdraví jako dotčeného správního úřadu včetně vydávání stanovisek a kontroly jejich plnění;

  • Prošetřování opakovaných a závažných podnětů, petic, oznámení a stížností v rámci kontroly, inspekce nebo dozoru včetně jejich vyřizování;

  • Plánování, organizování, řízení a provádění surveillance nákaz a realizace opatření proti jejich vzniku a šíření, provádění epidemiologického šetření v ohniscích nákazy, včetně případného odběru vzorků, a příprava podkladů pro nařízení provedení příslušných protiepidemických opatření, podílí se na stanovení mimořádných opatření při epidemii či nebezpečí jejího vzniku, opatření před zavlečením infekčních onemocnění ze zahraničí, a pokud to situace vyžaduje, spolupracuje při řešení mimořádných situací s orgány zapojenými do systému krizového řízení a integrovaného záchranného systému; 

  • Plánování, organizování, řízení a provádění státního zdravotního dozoru v oblasti dezinfekce, dezinsekce a deratizace, včetně poradenské činnosti a odběru vzorků k zajištění laboratorního vyšetření, šetření a monitoring výskytu původců onemocnění a epidemiologicky závažných členovců v terénu;

Na služebním místě jsou vykonávány činnosti zařazené do první kategorie podle míry výskytu faktorů, které mohou ovlivnit zdraví zaměstnanců, a jejich rizikovosti pro zdraví podle § 37 zákona č. 258/2000 Sb., o ochraně veřejného zdraví a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů.

Na služebním místě jsou vykonávány následující činnosti v podmínkách spojených s neuropsychickou zátěží a pravděpodobným rizikem ohrožení života a zdraví nebo obtížným výkonem služby včetně míry neuropsychické zátěže a pravděpodobnosti rizika ohrožení života a zdraví:  

Správní činnost, která je vykonávána na služebním místě, je podle přílohy č. 2 bod 7 nařízení vlády č. 304/2014 Sb. skupiny II. služba se zvýšenou mírou neuropsychické zátěže nebo jiným možným rizikem ohrožení zdraví nebo života, a to vzhledem k nepříjemnosti a kontroverznosti provádění zdravotního dozoru v rámci hygienické služby spojeného s ochranou a zajišťováním veřejných zájmů a vykonávaného mimo sídlo úřadu, různorodosti podmínek výkonu služby a pravděpodobnosti vystavení účinkům ztěžujících vlivů, které nelze předem předpokládat.

2.         Údaje o složkách platu

Zveřejnění uvedených údajů o složkách platu nepředstavuje veřejný příslib.

Služební místo je zařazeno podle přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 9. platové třídy.

2.1 Platový tarif

Státnímu zaměstnanci přísluší platový tarif od 23 110 Kč do  33 220 Kč.

Státní zaměstnanec se zařadí do platového stupně podle započitatelné praxe a míry jejího zápočtu podle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „nařízení vlády č. 304/2014 Sb.).

2.2 Osobní příplatek

Rozpětí od 1 662 Kč do 4 983 Kč odpovídá průměrné výši osobního příplatku při dosahování dobrých výsledků ve služebním hodnocení ve služebních úřadech v České republice.

Osobní příplatek je nenároková složka platu, kterou lze ocenit státního zaměstnance za jeho znalosti, dovednosti, a především za jeho výkonnost. V závislosti na výsledku jeho služebního hodnocení tedy státnímu zaměstnanci přísluší osobní příplatek v rozmezí od 0 Kč do částky odpovídající 100 % platového tarifu nejvyššího platového stupně v platové třídě, do které je zařazeno služební místo, na kterém státní zaměstnanec vykonává službu.

2.4 Zvláštní příplatek

Státnímu zaměstnanci přísluší zvláštní příplatek 1 100 Kč

2.9 Odměny

Státnímu zaměstnanci, který splnil mimořádné nebo zvlášť významné služební úkoly nebo který dobrovolně převzal splnění naléhavých služebních úkolů za nepřítomného státního zaměstnance, lze poskytnout odměnu a státnímu zaměstnanci, který se bezprostředně nebo významně podílel na splnění předem stanoveného mimořádně náročného služebního úkolu, jež je z hlediska působnosti služebního úřadu zvlášť významné, lze poskytnout cílovou odměnu.

3.         Údaje o podmínkách výkonu služby

Služba na služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu neurčitou.  

Na služebním místě jsou vykonávány činnosti, pro jejichž výkon je nezbytné uzavření dohody o odpovědnosti k ochraně hodnot svěřených státnímu zaměstnanci k vyúčtování.

Předpokládaným dnem nástupu do služby na služebním místě je 1. října 2025.

Délka stanovené týdenní služební doby je 40 hodin.

Další údaje o podmínkách výkonu služby naleznete na internetové stránce Ministerstva vnitra https://mv.gov.cz/sluzba/soubor/ssp-c-3-2022-priloha-c-3b-podminky-vykonu-sluzby-text-platne-od-1-1-2025.aspx

4.         Podání žádosti

Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 14. srpna 2025, tj. v této lhůtě

  • podané v elektronické podobě  na adresu elektronické pošty služebního úřadu doručené služebnímu orgánu e-podatelna@khsusti.cz,

  • podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky služebního úřadu 8p3ai7n,

  • prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Krajská hygienická stanice Ústeckého kraje se sídlem v Ústí nad Labem, Moskevská 15, 400 01 Ústí nad Labem,

  • podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese.

Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místo „EPI MO 119“.

V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.

Údaje o kontaktní osobě:  JUDr. Irena Wolfová, vedoucí oddělení personálně správního

5.         Podmínky účasti ve výběrovém řízení

Výběrového řízení na výše uvedené služební místo se v souladu se zákonem o státní službě může zúčastnit žadatel, který:

a)     je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru[§ 25 odst. 1 písm. a) zákona o státní službě],

b)     dosáhl věku 18 let [§ 25 odst. 1 písm. b) zákona o státní službě],

c)     je plně svéprávný [§ 25 odst. 1 písm. c) zákona o státní službě],

d)     je bezúhonný [§ 25 odst. 1 písm. d) zákona o státní službě],

e)     dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo [§ 25 odst. 1 písm. e) zákona o státní službě], tj. nejméně střední vzdělání s maturitní zkouškou,

f)      má potřebnou zdravotní způsobilost [§ 25 odst. 1 písm. f) zákona o státní službě].

Žadatel je povinen splnění základních předpokladů uvedených v písmenech a), b) a e) doložit příslušnými listinami, při podání žádosti lze místo předložení originálu listiny doložit pouze její kopii nebo čestným prohlášením, které je součástí formuláře žádosti. Originál nebo úředně ověřenou kopii listiny žadatel předloží nejpozději před konáním pohovoru (§ 26 odst. 1 zákona o státní službě)

g)   splňuje jiný požadavek stanovený podle § 25 odst. 5 písm. a) zákona služebním předpisem - služební předpis ředitele KHS UL č. 1/2024, o stanovení požadavků na služební místa v KHS UL č. j. KHSUL 18019/2024, kterým je požadavek na ŘP sk. B

Žadatel je povinen splnění požadavků uvedených v předchozích bodech doložit příslušnými listinami, při podání žádosti lze místo předložení originálu listiny doložit pouze její kopii nebo čestné prohlášení. Originál nebo úředně ověřenou kopii listiny žadatel předloží nejpozději před konáním pohovoru (§ 26 odst. 1 zákona o státní službě)

6.         Další povinné přílohy

K žádosti dále žadatel přiloží:

a)     strukturovaný profesní životopis[1], b)     motivační dopis.

7.         Údaje o pohovoru a písemné zkoušce

Se žadateli, jejichž žádost nebyla vyřazena, provede výběrová komise pohovor.

Mgr. Roman Šťastný ředitel Krajské hygienické stanice Ústeckého kraje se sídlem v Ústí nad Labem