Back office podpora
O pozici
Do našeho týmu krajských pracovišť Praha a střední Čechy hledáme organizačně schopné kolegy/kolegyně, kteří (které) budou mít na starost část agendy správy prostor našich školících učeben a mnoho dalšího.
Obecná charakteristika pozice
Pokud máte rádi různorodou práci, nebojíte se komunikovat s kolegy, lektory nebo účastníky kurzů a zároveň jste typ člověka, kterého jen tak něco nerozhází (ani administrativní činnost), pak hledáme právě vás.
Hlavní náplň činnosti
Administrativní podpora garantů vzdělávácích kurzů
Zajištění chodu školení pro pedagogické pracovníky
Organizační zajištění prezentačních a konferenčních akcí
Správa a zajištění bezproblémového provozu kancelářských prostor a učeben
Administrace finančních podkladů
Požadujeme
Znalost práce s MS Office - Outlook, Word, Excel, Teams na pokročilé úrovni
Předchozí zkušenosti na administrativní nebo podobné pozici
Organizační schopnosti
Výhodou bude, pokud:
Si umíte práci organizovat a rád(a) přemýšlíte, jak věci vylepšit
Nechybí vám vlastnosti jako pečlivost, spolehlivost
Jste ranní ptáče
Nabízíme
Práci na úvazek 0,5
Dostatek času na zaučení pod vedením zkušené kolegyně
25 dnů dovolené
5 dní sick days
Příspěvek na stravování
Mobilní telefon nebo zvýhodněný tarif
Notebook
Pokud Vás pozice zaujala, zašlete své CV pomocí formuláře vpravo nejpozději do 25. 8. 2025, těšíme se na Vás!