Recepční/Fakturant/ka - Praha
O pozici
Do našeho týmu na centrále společnosti v Praze hledáme kolegyni nebo kolegu, který se rád postará o plynulý chod recepce, nebojí se administrativy a je mu blízký přátelský a pečlivý přístup. Hledáme někoho, kdo má organizační talent, umí si poradit s každodenním provozem a má chuť být důležitou součástí našeho zázemí. Pozice může být i na zkrácený úvazek.
Jak bude vypadat Vaše pracovní náplň?
Postaráte se o veškerou příchozí i odchozí korespondenci - přijímání, třídění, evidenci a distribuci na ta správná místa
Budete mít přehled o fakturách a zajistíte jejich evidenci
Zvládnete komunikaci přes datovou schránku
Doručíte důležité zprávy těm správným kolegům
Budete zodpovídat za základní servisní a opravárenské záležitosti v rámci budovy a areálu - když něco nefunguje, víte, na koho se obrátit
Připravíte zasedací místnosti - občerstvení, kávu, přivítání návštěvníků - zkrátka vytvoříte příjemné prostředí
A občas pomůžete i s dalšími administrativními úkoly, které přijdou od managementu
Co by Vám nemělo chybět?
SŠ vzdělání
Zkušenosti na administrativních pozicích velkou výhodou
Vhodné pro absolventy, rodiče na mateřské - možnost zkráceného úvazku
Aktivní uživatel MS office
Komunikativní znalost anglického jazyka
Zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, proaktivita, příjemné vystupování
Co Vám můžeme nabídnout?
Stabilitu - Jistota práce v nadnárodní společnosti
Odměnu - Každoroční navyšování mzdy + roční bonusy 2-3 mzdy
26 dní volna, stravenkový paušál (120 Kč/den)
Výhody - Příspěvek na penzijko/životko/DIP, Cafeterie (12 000 Kč/rok), Multisport karta
Růst - Možnost školení, rozvoje a kariérního posunu
Pokud Vás tato nabídka zaujala, pošlete nám, prosím, svůj životopis. Těšíme se.
Lucie Zdražilová, HR Business Partner