Odborný referent/referentka útvaru interního auditu a kontroly Magistrátu města Jihlavy pro správní činnosti na úseku kontroly
O pozici
Hledáme precizního a analyticky smýšlejícího profesionála, který se chce podílet na zajištění efektivního, transparentního a zákonného fungování veřejné správy. Jako odborný referent/ka útvaru interního auditu a kontroly budete provádět kontrolní činnost, analyzovat procesy a přispívat k optimalizaci správy veřejných prostředků.
Odbor - v přímé řídící působnosti primátora| Útvar interního auditu a kontroly
Charakteristika pozice
Hledáme precizního a analyticky smýšlejícího profesionála, který se chce podílet na zajištění efektivního, transparentního a zákonného fungování veřejné správy. Jako odborný referent/ka útvaru interního auditu a kontroly budete provádět kontrolní činnost, analyzovat procesy a přispívat k optimalizaci správy veřejných prostředků.
Informace k pozici
Místo výkonu práce:
Jihlava
Pracovní poměr na dobu neurčitou
Předpokládaný termín nástupu:
dle domluvy
Ohodnocení:
platová třída 10 dle platných právních předpisů
Předpoklady:
vzdělání: vysokoškolské v magisterském nebo bakalářském studijním programu, ekonomické zaměření výhodou
dle § 4 zák. č. 312/2002 Sb.: státní občanství ČR, příp. cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR, starší 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka
možnost vysílání na pracovní cesty, pracovní úvazek 40 hod. týdně (pondělí a středa do 17.00 hod.)
Požadavky:
znalost účetnictví územních samosprávných celků a jejich příspěvkových organizací
přehled o právních předpisech v oblasti veřejno-správní a ekonomické
praxe v oboru, osvědčení zvláštní odborné způsobilosti vítáno
znalost MS Office na dobré úrovni
praktické zkušenosti z veřejné správy, kontrolní činnosti nebo finančního auditu výhodou
dobré komunikační schopnosti
samostatný přístup k plnění pracovních úkolů, analytické schopnosti
Nabízíme:
detailní zaučení a veškerou podporu při zapracování
zázemí stabilní organizace v dynamickém týmu
pružná pracovní doba s občasnou možností homeoffice
podpora profesního a osobního růstu
25 dnů dovolené
3 dny zdravotního volna (Sick day)
stravenky ve výši 150 korun
možnost ubytování
Benefit Plus karta a další zaměstnanecké výhody
Odevzdání přihlášky
Písemnou přihlášku do výběrového řízení vyplňte zde: a včetně povinných příloh nejpozději 29. srpna 2025 do 12:00 hod. s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ na obálce doručte osobně nebo poštou na oddělení personalistiky a mezd nebo podatelnu Magistrátu města Jihlavy, Masarykovo nám. 1, PSČ 586 01 Jihlava