Odborný referent/referentka útvaru interního auditu a kontroly Magistrátu města Jihlavy pro správní činnosti na úseku kontroly

Nabízím práci
Jméno/Firma
Magistrát města Jihlava
Pracoviště
Jihlava
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
12. 8. 2025

O pozici

Hledáme precizního a analyticky smýšlejícího profesionála, který se chce podílet na zajištění efektivního, transparentního a zákonného fungování veřejné správy. Jako odborný referent/ka útvaru interního auditu a kontroly budete provádět kontrolní činnost, analyzovat procesy a přispívat k optimalizaci správy veřejných prostředků.

Odbor - v přímé řídící působnosti primátora| Útvar interního auditu a kontroly

Charakteristika pozice

Hledáme precizního a analyticky smýšlejícího profesionála, který se chce podílet na zajištění efektivního, transparentního a zákonného fungování veřejné správy. Jako odborný referent/ka útvaru interního auditu a kontroly budete provádět kontrolní činnost, analyzovat procesy a přispívat k optimalizaci správy veřejných prostředků.

Informace k pozici

  • Místo výkonu práce:

  • Jihlava

  • Pracovní poměr na dobu neurčitou 

  • Předpokládaný termín nástupu:

  • dle domluvy

  • Ohodnocení:

  • platová třída 10 dle platných právních předpisů

Předpoklady:

  • vzdělání: vysokoškolské v magisterském nebo bakalářském studijním programu, ekonomické zaměření výhodou 

  • dle § 4 zák. č. 312/2002 Sb.: státní občanství ČR, příp. cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR, starší 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka

  • možnost vysílání na pracovní cesty, pracovní úvazek 40 hod. týdně (pondělí a středa do 17.00 hod.)

Požadavky:

  • znalost účetnictví územních samosprávných celků a jejich příspěvkových organizací

  • přehled o právních předpisech v oblasti veřejno-správní a ekonomické

  • praxe v oboru, osvědčení zvláštní odborné způsobilosti vítáno

  • znalost MS Office na dobré úrovni

  • praktické zkušenosti z veřejné správy, kontrolní činnosti nebo finančního auditu výhodou

  • dobré komunikační schopnosti 

  • samostatný přístup k plnění pracovních úkolů, analytické schopnosti

Nabízíme:

  • detailní zaučení a veškerou podporu při zapracování

  • zázemí stabilní organizace v dynamickém týmu

  • pružná pracovní doba s občasnou možností homeoffice

  • podpora profesního a osobního růstu

  • 25 dnů dovolené

  • 3 dny zdravotního volna (Sick day)

  • stravenky ve výši 150 korun

  • možnost ubytování

  • Benefit Plus karta a další zaměstnanecké výhody

Odevzdání přihlášky

Písemnou přihlášku do výběrového řízení vyplňte zde: a včetně povinných příloh nejpozději 29. srpna 2025 do 12:00 hod. s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ na obálce doručte osobně nebo poštou na oddělení personalistiky a mezd nebo podatelnu Magistrátu města Jihlavy, Masarykovo nám. 1, PSČ 586 01 Jihlava

Informace o pracovní pozici podá:  vedoucí útvaru interního auditu a kontroly Ing. Jaroslava Bradová, jaroslava.bradova@jihlava-city.cz, 565 591 630.