ASISTENT/KA VEDENÍ
Nabízím práci
Naconi Interiéry s.r.o.
Praha
Nabízím práci
13. 8. 2025
O pozici
Co u nás budete dělat?
Administrativní podpora vedení - příprava podkladů a smluv, dohled nad termíny a kontrola dokumentace.
Organizace firemního života - zajištění porad, příprava dokumentů, komunikace se zaměstnanci i obchodními partnery. Uvítání hostů, zajištění drobných nákupů, komunikace s IT specialistou, péče o zázemí kanceláře.
Provozní agenda - správa BOZP, evidence a koordinace vzorků k projektům.
Co od vás očekáváme?
Organizační talent a schopnost mít věci pod kontrolou.
Zkušenost s administrativní nebo asistentskou pozicí výhodou.
Pečlivost, samostatnost a smysl pro detail.
Uživatelskou znalost práce na PC (MS Office).
Schopnost komunikace a příjemné vystupování.
Chuť být součástí týmu a učit se nové věci.
Nástup:
dle dohody (možno ihned)