ASISTENT/KA SERVISNÍHO ODDĚLENÍ
O pozici
Jsi samostatný/á, komunikativní? Nebojíš se nových nápadů a rád/a věci dotahuješ do konce? Pak hledáme právě tebe!
Náplň práce:
Komunikace se zákazníky - základní pilíř práce.
Příjem a evidence servisních zásahů - musíš mít o všem přehled.
Příjem a evidence zboží na dílenské opravy.
Řešení reklamací - s klidem a přehledem najdeš nejlepší cestu k řešení.
Fakturace - čísla ti nebudou cizí.
Prodej - přímý prodej náhradních dílů.
Bazar - pomoc s evidencí a prodejem bazarových technologií.
Sestavování měsíčních výkazů - komunikace s účetní.
Pravá ruka vedoucího servisního oddělení - budeš klíčovou osobou pro jeho podporu a efektivní chod oddělení.
Požadujeme:
Samostatnost a proaktivitu - schopnost pracovat bez neustálého dohledu, jsi schopný/á samostatně si organizovat práci a přicházet s nápady na zlepšení, nečekáš na pokyny, ale aktivně hledáš řešení.
Zdravý selský rozum - praktické myšlení a schopnost rychle se zorientovat v problému, najít logické a efektivní řešení.
Komunikační dovednosti - velmi dobrá verbální i písemná komunikace, schopnost jasně se vyjadřovat, efektivně předávat informace a naslouchat.
Empatie a trpělivost - klíčové pro jednání se zákazníky, zejména těmi rozrušenými, schopnost pochopit jejich frustraci a uklidnit situaci.
Organizační schopnosti a pečlivost - detailní přístup k evidenci, plánování a dokumentaci - důležité pro udržení pořádku v administrativě a fakturaci.
Flexibilita a odolnost vůči stresu - asistent/ka by měla umět pracovat pod tlakem a rychle reagovat na změny.
Týmový duch.
Finanční ohodnocení:
až 40.000,00 Kč