ASISTENT/KA SERVISNÍHO ODDĚLENÍ

Nabízím práci
Jméno/Firma
GAST-PRO - technika pro gastronomii
Pracoviště
Trutnov
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
13. 8. 2025

O pozici

Jsi samostatný/á, komunikativní? Nebojíš se nových nápadů a rád/a věci dotahuješ do konce? Pak hledáme právě tebe!

Náplň práce:

  • Komunikace se zákazníky - základní pilíř práce.

  • Příjem a evidence servisních zásahů - musíš mít o všem přehled.

  • Příjem a evidence zboží na dílenské opravy.

  • Řešení reklamací - s klidem a přehledem najdeš nejlepší cestu k řešení.

  • Fakturace - čísla ti nebudou cizí.

  • Prodej - přímý prodej náhradních dílů.

  • Bazar - pomoc s evidencí a prodejem bazarových technologií.

  • Sestavování měsíčních výkazů - komunikace s účetní.

  • Pravá ruka vedoucího servisního oddělení - budeš klíčovou osobou pro jeho podporu a efektivní chod oddělení.

Požadujeme:

  • Samostatnost a proaktivitu - schopnost pracovat bez neustálého dohledu, jsi schopný/á samostatně si organizovat práci a přicházet s nápady na zlepšení, nečekáš na pokyny, ale aktivně hledáš řešení.

  • Zdravý selský rozum - praktické myšlení a schopnost rychle se zorientovat v problému, najít logické a efektivní řešení.

  • Komunikační dovednosti - velmi dobrá verbální i písemná komunikace, schopnost jasně se vyjadřovat, efektivně předávat informace a naslouchat.

  • Empatie a trpělivost - klíčové pro jednání se zákazníky, zejména těmi rozrušenými, schopnost pochopit jejich frustraci a uklidnit situaci.

  • Organizační schopnosti a pečlivost - detailní přístup k evidenci, plánování a dokumentaci - důležité pro udržení pořádku v administrativě a fakturaci.

  • Flexibilita a odolnost vůči stresu - asistent/ka by měla umět pracovat pod tlakem a rychle reagovat na změny.

  • Týmový duch.

Finanční ohodnocení:

  • až 40.000,00 Kč