Junior PPC specialista, který se raketově rozvíjí (HPP/IČO, Ostrava)
O pozici
Teď možná začínáš. Ale za rok už můžeš umět víc než řada seniorních PPC specialistů. Potřebuješ k tomu jen dvě věci: Intenzivní vzdělávání a zkušenosti.
Obojí tu na tebe čeká. Pracuj s námi na klientech s milionovými rozpočty, kteří dobyli 19 zahraničních trhů. Vzdělávej se tak často a intenzivně, jak jen sám/sama chceš. V Adsvantage tě podporujeme v získání certifikací, vyhradíme ti čas na vzdělávání a pošleme tě na kurzy, které tě posunou mílovými kroky.
A hlavně tě naučíme všechno, co jsme vypilovali za roky praxe.
Jak vypadá práce PPC juniora v Adsvantage?
Se zkušenějšími kolegy chystáš strategie PPC podle cílů klienta.
Nastavuješ a pečlivě optimalizuješ kampaně v Google Ads a Seznam Skliku.
Podílíš se na vyhodnocování a reportingu toho, kolik jsme klientům vydělali.
Komunikuješ s klienty po telefonu, chatu nebo mailu.
Můžeš sám/sama navrhovat rozvoj klienta. Na to máme vlastní framework.
A ještě ti zbyde dost času na seberozvoj. Novinky můžeš rovnou zkoušet v praxi.
Jak pracujeme?
91 % klientů s námi spolupracuje dlouhodobě. Pracujeme jen s e-shopy, kteří drží „Ověřeno zákazníky“ od Heureky, a to ze dvou důvodů:
Klient už je zavedený a lidé s ním mají dobrou zkušenost.
Klient má data, která využijeme při optimalizaci.
Spravujeme různě velké e-shopy s rozpočty od desetitisíců po miliony. U všech maximálně automatizuje, takže nemusíš dělat nesmyslné úkoly.
Za poslední roky jsme klientům vydělali 1 miliardu Kč a pomohli jsme jim expandovat na 19 zahraničních trhů.
Proč bychom tě měli zajímat?
U nás se rychle posouváš a rosteš. Znalostně i osobnostně.
Zaplatíme ti kurzy angličtiny, manažerský koučink a workshopy, které si vybereš.
Předáme ti naše know-how, rozvojový framework a optimalizační check-list.
Tvoje výplata roste tím rychleji, čím větší máš přínos pro klienta a tým.
Jestli chceš, uděláš si test silných stránek. My tě podle nich budeme rozvíjet.
Uzpůsob si práci podle sebe. 2× týdně homeoffice, 3 sickdays ročně. Jako junior ráno začínáš mezi 7. a 9. hodinou, jako zkušenější si upravíš pracovní dobu podle sebe.
Tvoji budoucí kolegové jsou pohodáři, kteří rádi dělají svou práci dobře. Seznam se s nimi.
Když nevíš, pomůžeme ti. Rádi se bavíme o práci a klientech.
Dostaneš notebook a kávy, co hrdlo ráčí.
Jak si tě představujeme?
Nemusíš umět moc. Hlavní je chtít se učit.
Máš aspoň 3 měsíční zkušenosti v online marketingu.
Prošel/prošla jsi například Digitální garáží nebo znáš Zaklik.cz.
Baví tě čísla. Chceš analyzovat, porovnávat, hledat příležitosti.
Zkušenost s PPC je výhoda, ale není nutná.
Kdy můžeš nastoupit?
Klidně hned. Držíme ti místo na HPP - plný úvazek.