CRM Sales Analyst
O pozici
Pracovní nabídka
Backstory a co bude obsahem tvé práce
Ve Fidoo tvoříme řešení pro jednodušší a digitálnější řízení firemních financí. Našimi klienty jsou firmy a konkrétně lidé ve finančních (zejména CFO a účetní). S těmi se potkávají naši obchodníci při jednání o spolupráci.
Na čem budeš pracovat a co tě u nás čeká.
✅ Budeš mít pod palcem náš CRM systém Pipedrive a budeš se starat o to, aby obchodní příležitosti byly vždy dobře zorganizované.
✅ Pracovat budeš hlavně s databází - import a export dat.
✅ Čeká tě také verifikace a analýzy potenciálních zákazníků, abychom jim mohli nabídnout to nejlepší z naší produktové řady Fidoo.
✅ Pomáhat obchodníkům s analýzou portfolia a segmentací.
✅ Příprava reportů pro obchodníky, např. plnění obchodního plánu, počet aktivit a příležitostí.
✅ Pomůžeš našim obchodníkům, ať už jsou v terénu nebo pracují na dálku, např. s administrativou, která jim ulehčí práci a urychlí uzavírání obchodů. Budeš prostě takovou spojkou obchodníků s ostatními týmy Fidoo.
✅ Aplikace, se kterými budeš pracovat, jsou primárně CRM (Pipedrive) a standardní balík MS Office, sekundárně pak Bizmachine, Metabase a PowerBI.
CRM Sales Analyst bude důležitá součást Fidoo Sales týmu, který máme rozdělený na dvě části:
✅ Field sales - obchodníci v terénu, kteří velkou část svého času tráví u klientů.
✅ Telesales - telefonní obchodníci, kteří obchodují vzdáleně, po telefonu, přes email.
Job Fit a koho hledáme.
✅ Na prvním místě máš pečlivost a spolehlivost. Věci dotahuješ do konce a není potřeba tě nikam postrkovat. Zároveň je klíčové, že si umíš dobře organizovat práci a nezaskočí tě, když musíš paralelně pracovat na více úkolech.
✅ Máš také analytické dovednosti a dokážeš pracovat se základními přehledy dat, které dokážeš vyhodnotit a máš minimálně středně pokročilou znalost práce s MS Excel.
✅ Předpokladem pro úspěch v této roli je také dobrá schopnost koordinace aktivit a komunikace se všemi stranami (obchodník, klient, řešitelské týmy ve Fidoo).
✅ Jazykově je kromě výborné češtiny nutné umět se dorozumět také anglicky (zejména kvůli interním potřebám, kdy některé schůzky probíhají v angličtině - máme v týmu kolegy, kteří nemluví česky).
Jaký je průběh výběrového řízení.
Potkáme se celkem třikrát. Nejprve s Verčou (Recruiter) na online callu, pak s Verčou a Gábinou (Support Sales Manager), kde se vzájemně více poznáme a zjistíme, jestli ladí naše vzájemná očekávání. Pokud po tomto setkání oboustranně vyhodnotíme, že chceme pokračovat dál, čeká tě setkání s Karolínou (Inside Sales Manager) a Ondrou (Head of FX Sales), kteří budou tvoji potenciální klíčoví parťáci ve spolupráci.
Trochu víc o Fidoo a Directu jako takovém
Jednoduše. Rychle. Přátelsky. Bezpečně. Čtyři hodnoty, které nás definují a dávají nám směr při všem, co ve Fidoo tvoříme.
Je nás teď 100 a stále rosteme. A i díky tomu, že nám v zády stojí skupina Direct family, nyní stojíme na pevných základech a můžeme pracovat na dalším rozvoji.
Jsme culture-first. Všichni si týkáme a nemáme moc rádi hru na názvy pozic (nepoužíváme třeba slovo ředitel). Základní premisou v našich vztazích je pro nás důvěra. Máme proto třeba neomezenou dovolenou nebo taky nenařizujeme členům týmů, jak mají pracovat. Preferujeme proto hybridní formu režimu mezi office a home office. Na jedné straně víme, že doma z obýváku kulturu nevybudujeme a proto máme moderní kanceláře v Holešovicích, které vyhrály v soutěži Kancelář roku 2023.
Slouží nám pro společné potkávání týmů a nabízí velké možností jak a kde pracovat (kromě sdílených míst také focus roomy, řadu zasedaček, dvě terasy, kavárnu, velký networkingový prostor Direct Plaza nebo třeba venkovní náplavku u Vltavy). Více o nás a naši kultuře najdeš na Cocumě.
Na druhou stranu víme, že na home office se dá pracovat soustředěněji a proto je to pro nás standardní forma práce, kteoru členové týmu využívají.
Dále tě může zaujmout dog-friendly office, neomezený přístup výborné kávy z šumavské pražírny Café Etincelle ve všech kávovarech nebo naše zvyky jako fruit mondays nebo bubble fridays.
Rádi ti všechny zmíněné informace rozšíříme na osobním setkání u nás. Pokud vnímáš, že se na roli Sales Support Specialist hodíš, zanech nám své CV nebo odkaz na Linkedin skrz formulář níže. Reagujeme obvykle do dvou dnů.
Díky a těšíme se!