Specialist/ka péče o klienty Fidoo
O pozici
Pracovní nabídka
Fidoo roste a z jednoproduktové platformy, kde naším jediným produktem byl Expense Management, se teď rozšiřujeme o další produkt FX a zahraniční platby, který bude pomáhat šetřit náklady našim klientům a stane se skvělou digitální službou v oblasti platebního styku se zahraničím pro segment B2B. Teď hledáme novou posilu do našeho týmu Customer Care.
Co tě u nás čeká?
- Staneš se první linií v kontaktu pro naše klienty. Těmi jsou uživatelé karet a služeb Fidoo ve firmách, které jsou našimi klienty. Zpravidla tě budou kontaktovat účetní, finanční ředitelé nebo koncoví držitelé našich platebních karet s různými typy požadavků, které jim pomůžeš řešit.
- Náplní tvé práce bude e-mailová a telefonická komunikace (příchozí i odchozí linka). Nečekej ale žádné velké call centrum. Tým má aktuálně 6 členů, kteří se starají o kompletní agendu příchozích klientských požadavků, kontrolních činností, včetně back office.
- Budeš spolupracovat se všemi oddělením napříč celým Fidoo. Je nás dohromady cca 100, takže komunikace je stále rychlá a bude důležité, abys převzal/a know-how v obou našich produktech – expense management a FX, který letos spouštíme.
- Pracovat budeš kromě standardního balíku Office365 především v aplikaci IPEX a IPEX Communicator.
Koho hledáme?
- Tvou silnou stránkou je komunikace, jak psaná, tak mluvená. Ovládáš perfektně češtinu a problém ti nedělá ani angličtina (minimálně v psané podobě).
- Máš i technickou zdatnost, umíš se orientovat v systémech, a rychle se je všechny naučit. Pracujeme ve více systémech a je potřeba opravdu vědět, kam kliknout.
- Máš chuť se posouvat. Začneš určitě na lince, časem se ale dostaneš i k náročnější a více specializované agendě – kontrolní a back office.
- Čas s týmem v kanceláři je to, co chceš. Tím, že jsme malý tým a věci se u nás dějí rychle, tak preferujeme, když se všichni potkáváme k kanceláři.
Jaký je průběh výběrového řízení.
Nejprve se online potkáš na prvním kole s Verčou (Recruiter) v druhém kole s Martinem (Customer Care Manager), který tuto pozici obsazuje. Krom seznámení si naladíme také vzájemná očekávání a zjistíme, jestli se potkáváme nejen pracovně, ale i kulturně. Pokud vzájemná očekávání naplníme a oboustranně budeme mít zájem pokračovat dál, tak tě pozveme na setkání s týmem, kde mrkneš trochu víc na to, co děláme a co bude obsahem tvé práce. Prostě vyzkoušená platí. To bude také finální část výběrka, po které si řekneme, zda chceme spolupracovat.
Trochu víc o Fidoo a Directu jako takovém.
Jednoduše. Rychle. Přátelsky. Bezpečně. Čtyři hodnoty, které nás definují a dávají nám směr při všem, co ve Fidoo tvoříme.
Je nás teď cca 100 a stále rosteme. A i díky tomu, že nám v zády stojí skupina Direct family, stojíme na pevných základech a můžeme pracovat na dalším rozvoji.
Jsme culture-first. Všichni si týkáme a nemáme moc rádi hru na názvy pozic (nepoužíváme třeba slovo ředitel). Základní premisou v našich vztazích je pro nás důvěra. Máme proto třeba neomezenou dovolenou nebo taky dog-friendly office.
Máme super moderní kanceláře v Holešovicích (navrhoval nám je Capexus, který získal ocenění Kancelář roku 2022), které slouží pro společné potkávání týmů a nabízí velké možností jak a kde pracovat (kromě sdílených míst také focusy roomy, řadu zasedaček, dvě terasy, kavárnu, velký networkingový prostor Direct Plaza nebo třeba venkovní náplavku u Vltavy). Vše můžeš využívat dle libosti.
Dále tě může zaujmout neomezený přístup výborné kávy z šumavské pražírny Café Etincelle ve všech kávovarech nebo naše zvyky jako fruit mondays nebo bubble fridays.
Rádi ti všechny zmíněné informace rozšíříme na osobním setkání u nás. Pokud vnímáš, že se na tuto roli hodíš, zanech nám své CV skrz formulář níže.
Díky a těšíme se!