Referent/ka hospodaření s majetkem státu a úz.samosp.celků, Generální finanční ředitelství

Nabízím práci
Jméno/Firma
Generální finanční ředitelství
Pracoviště
Hradec Králové
Úvazek
Plný
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
16. 8. 2025

O pozici

Generální finanční ředitelství hledá pracovníka do Oddělení hospodářské správy, Sekce ekonomiky

 

Platová třída: 12

Místo výkonu služby: Hradec Králové

Typ pracovního poměru: pracovní poměr v režimu zákoníku práce - práce na plný úvazek

Požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání nebo vyšší odborné vzdělání (stavebního zaměření výhodou)

Plat: 28 650 do 41 520 Kč/měsíc

+ možnost výkonnostních odměn

+ možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci

 

Předpokládaným dnem nástupu na služební místo je 1. srpen 2025.

 

Žádosti doručit nejpozději do 30.7.2025 viz postup uvedený na stránkách Finanční správy:

Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa

 

Charakteristika činnosti:

- kontrola stavebně technického stavu budov v majetku GFŘ včetně technologických zařízení (v regionální působnosti Královehradeckého a Pardubického kraje)

- zpracování přehledu o stavebně technickém stavu budov v oblasti zajišťování stavebních oprav a údržby

- v rozsahu stanoveném zvláštním předpisem posuzování požadavků na opravy těchto objektů a technologických zařízení

- v rámci své působnosti příprava podkladů pro zadávání veřejných zakázek týkající se oprav a údržby objektů a technologických zařízení a komplexní zajištění zakázek malého rozsahu týkajících se oprav a údržby objektů a technologických zařízení

- odpovědnost za sestavení návrhu plánu oprav pro dané rozpočtové období v rámci regionální působnosti, stanovení předpokládané finanční náročnosti na tyto opravy a údržbu

- provádění úkonů zadavatele ve výběrovém řízení u oprav vyžadujících odborné znalosti z oblasti stavební, dohled nad realizací těchto oprav

-  zajištění realizace oprav budov a jejich technologických zařízení, dozor průběhu realizace oprav, přebírání provedené práce, kontrola plnění smluvních podmínek, kontrola souladu projektové dokumentace se skutečně provedenými pracemi, navrhování opatření k odstranění nedostatků, provádění kontrol čerpání rozpočtu na danou akci,

- plnění dílčích úkolů v souvislosti s realizací investičních akcí realizovaných Odborem správy majetku a investic (účast při předání a převzetí staveniště, účast na kontrolním dni stavby, vyjadřování se ke stavbám cizích investorů

 

Nabízíme:

pružná služební doba,

25 dní dovolené,

5 dní indispozičního volna,

1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí,

až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům,

příspěvek na stravování,

čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie),

rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních,

letní tábor pro děti zaměstnanců,

víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky),

možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven.

 

Přihlášky do výběrového řízení

formou strukturovaného profesního životopisu zaměřeného na předchozí praxi a motivačního dopisu zasílejte

do 30.7.2025  na e-mail: michaela.dzuganova@fs.gov.cz

do předmětu e-mailu uveďte: VŘ 702259 (PP)

nebo na adresu:

Generální finanční ředitelství

 Sekce ekonomiky - Odbor hospodářské správy

Oddělení hospodářské správy v Hradci Králové

VŘ 702259 (PP) -  k rukám Mgr. Michaely Džuganové

Horova 17

500 02 Hradec Králové

kontaktní osoba: Mgr. Michaela Džuganová telefon: +420 495 851 253