ASISTENT/KA PRODUKTOVÉHO TÝMU

Nabízím práci
Jméno/Firma
KLENOTA s.r.o.
Pracoviště
Maiselova 38/15, Praha
Úvazek
Zkrácený
Požadované vzdělání
Základní
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
17. 8. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Láká vás prostředí šperků a zároveň vás baví systematická práce u počítače i lehká operativa? Máte rádi pořádek v datech i procesech? Přidejte se k nám! Hledáme pečlivého a spolehlivého člověka, který podpoří náš produktový tým v každodenní agendě – od správy dat a produktů v systému až po pochůzky mezi výrobou, showroomem a focením šperků.


Koho hledáme:

Práce s produkty ve šperkařství je stejně krásná jako pestrá. Proto hledáme posilu, která:

  • má smysl pro detail a dokáže postupovat systematicky,
  • zvládá práci s velkým množstvím parametrů, pracuje pečlivě s citlivými daty a má zodpovědný přístup,
  • ovládá administrativu v digitálním a e-shopovém prostředí (tabulky, zadávání dat, evidence, prezentace),
  • nebojí se fyzické operativy a pochůzek po Praze, zvládne lehký office management,
  • je spolehlivá, samostatná a zároveň umí dobře spolupracovat v týmu,
  • má zájem o šperky a chuť nahlédnout do jejich vývoje i přípravy pro prodej,
  • má předchozí zkušenosti z administrativy, produkčního zázemí nebo logistiky.


Co bude vaším úkolem:

  • správa produktů v systému – zakládání, doplňování a kontrola parametrů,
  • administrativní podpora vývoje šperků – evidence, správa a doplňování údajů,
  • práce s produkty na e-shopu – zařazování do kategorií, nastavování souvisejícího zboží, příprava zadání na texty, spolupráce na spouštění novinek,
  • práce s fotografiemi – třídění a nahrávání fotek k produktům,
  • příprava tabulek a podkladů pro interní schůzky, focení, styling nebo zápůjčky,
  • obnova šperků po focení a zápůjčkách,
  • pochůzky – doručování a vyzvedávání šperků (např. puncovní úřad, focení, showroom).


Co nabízíme my:

  • práci v zázemí české klenotnické značky v centru Prahy,
  • důkladné zaškolení a podporu zkušeného týmu,
  • smysluplnou a pestrou agendu na pomezí administrativy, logistiky a produktového vývoje,
  • možnost zkráceného úvazku (minimálně však 6 hodin denně),
  • možnost práce z domova 1 den v týdnu,
  • příležitost k profesnímu růstu v rámci produktového oddělení,
  • motivující finanční ohodnocení,
  • oblíbené firemní benefity (Multisport karta, 2 sick days, zaměstnanecké slevy, příspěvek na rozvoj, kurzy…),
  • přátelský kolektiv a firemní akce,
  • nástup ihned nebo dohodou, práci na HPP.

Chcete být součástí naší značky? Pošlete nám krátký průvodní dopis a strukturovaný životopis s fotografií. Těšíme se na vás!