Marketing Business Analyst
O pozici
Pracovní nabídka
Hledáme samostatného a zapáleného profesionála se zkušenostmi v oblasti zlepšování procesů pro generování poptávky, zlepšování customer experience (CX) v digitálu a vizualizaci zákaznické cesty. Marketing business analytik bude spolupracovat s klíčovými partnery na řízení změn procesů a zajištění souladu a úspěšného přijetí nových postupů. Při své práci využijete metodologie jako Lean Six Sigma k provádění auditů procesů a hodnocení výkonnosti, aby bylo zajištěno kladení správných otázek pro získání nezbytných požadavků, řešení problémů a provádění analýzy příčin s cílem maximalizovat efektivitu práce a podpořit úspěch našich marketingových iniciativ.
Tato role vyžaduje silné zaměření na pochopení a zlepšování customer experience (CX), zajištění, že všechna zlepšení procesů a technologické implementace zvýší spokojenost zákazníků. Jako klíčový člen týmu Marketing Operations budete dohlížet na celý cyklus zákazníka a řešit každodenní detaily k dosažení KPIs a zvýšení konverzí z Leads na Marketing Qualified Leads (MQLs) na Opportunities.
Hlavní úkoly:
* Řízení „Customer Lifecycle“: Podpora klíčových marketingových operací, jako je řízení životního cyklu leadů a účtů, skórování leadů a účtů, péče o leady, segmentace a čištění dat.
* Analýza a zlepšování procesů: Identifikace a implementace zlepšení procesů ke zvýšení efektivity a účinnosti napříč marketingovými operacemi.
* Řízení požadavků: Spolupráce s business uživateli a stakeholdery na zachycení, zdokumentování a následného překladu požadavků do podrobných technických specifikací.
* Řízení projektů: Koordinace a řízení projektu ve fázích vývoje, testování a implementace a zajištění, že řešení splňuje technické i obchodní požadavky.
* Řízení defektů: Řízení a řešení defektů během vývoje, implementace a udržování procesu.
* Návrh procesů: Úzká spolupráce s datovými inženýry, analytiky, vývojáři a mezioborovými týmy na návrhu systémů, které splňují obchodní potřeby a zajišťují bezproblémovou integraci napříč platformami.
* Marketingová shoda: Monitorování a přezkoumání marketingových procesů, aby se zajistilo, že aktivity jsou v souladu s příslušnými předpisy o ochraně dat a soukromí (např. GDPR, CCPA).
* Analýza dat: Využívání analytických nástrojů k získávání poznatků z marketingových dat, která slouží jako podpora rozhodování založeného na datech.
Požadujeme:
* Bakalářské nebo magisterské vzdělání v oboru Manažerské informační systémy, IT nebo ekvivalentní pracovní zkušenosti.
* 5+ let zkušeností s platformami pro automatizaci marketingu, nejlépe Marketo.
* Znalost metodologií zlepšování procesů jako je Lean Six Sigma.
* Zkušenosti s technickým projektovým řízením výhodou.
* Schopnost logického a analytického myšlení, pokročilá znalost Excelu, kontingenčních tabulek, grafů a databází.
* Zkušenosti s platformami pro správu zákaznických dat, správou dat a znalosti předpisů o ochraně osobních údajů.
* Schopnost přizpůsobit se novým technologiím a metodologiím.
* Ochota učit se novým věcem.
* Výborná znalost angličtiny slovem i písmem.
Lokalita:
Rožnov pod Radhoštěm
Oblast:
Ostatní