Sociální pracovník/ce
O pozici
Máte srdce na správném místě, nervy z oceli a víte, že děti si zaslouží bezpečný domov? Umíte naslouchat, vyjednávat i přežít schůzku s náctiletým? Přidejte se k našemu týmu OSPOD! Hledáme empatického, samostatného a odolného kolegu/kolegyni. Nabízíme stabilní práci a pocit, že to, co děláte, fakt pomáhá. Ozvěte se – děti a my vás potřebujeme!
Co u nás budete dělat?
zajišťování odborných a specializovaných agend na úseku sociálně právní ochrany dětí, terénní práce, šetření v rodinách, vedení spisové dokumentace, vystupování u soudních jednání, spolupráce s příslušnými orgány a organizacemi;
funkce opatrovníka a poručníka nezletilých dětí;
držení pracovní pohotovosti
Co musíte znát, mít a umět?
vysokoškolské vzdělání nebo vyšší odborné vzdělání:
vyšší odborné vzdělání v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost, nebo
vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku
orientace v legislativě (vše v platném znění):
znalost zákona upravujícího sociálně-právní ochranu dětí - z. č. 359/1999 Sb., včetně prováděcí vyhlášky k tomuto zákonu č. 473/2012 Sb.
znalost zákona č. 292/2013 Sb., o zvláštních řízeních soudních, ve vztahu k výkonu SPOD
znalost zákona upravujícího rodinné právo - z. č. 89/2012 Sb.
znalost zákona upravujícího správní řízení - z. č. 500/2004 Sb.
předpokládá se:
znalost standardů na úseku sociálně-právní ochrany dětí
znalost problematiky územně samosprávného celku
uživatelská znalost práce na PC v rozsahu zkoušky ECDL (v životopise specifikujte úroveň znalostí)
řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič (k řízení referentského vozidla při prac. cestách)
výhodou může být:
pracovní zkušenosti v oblasti sociálně-právní ochrany dětí
zvláštní odborná způsobilost dle vyhlášky MV ČR č. 413/2024 Sb.
rozhodnost, samostatnost, schopnost týmové spolupráce, odpovědnost, dobré komunikační a organizační schopnosti, aktivní a empatický přístup ke klientům, psychická vyrovnanost a odolnost – schopnost zvládat stresové situace, flexibilita (předpoklad práce ve dnech pracovního volna – držení pracovní pohotovosti), ochota dále se vzdělávat
Co Vám nabízíme
platová třída 11, (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., příloha č. 1) - základní platový tarif v rozmezí od 26.680 Kč do 38.570 Kč dle započitatelné praxe, zaručený plat ve výši 33.280 Kč; zvláštní příplatek a možnost přiznání osobního příplatku v souladu se zákoníkem práce
5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, pružnou pracovní dobu, zázemí stabilní organizace, smysluplnou a odpovědnou práci s dětmi a rodinami, odměny v závislosti na plnění významných či mimořádných pracovních úkolů, zaměstnanecké benefity, podporu osobního rozvoje a odborného vzdělávání
Uzávěrka přihlášek: termín prodloužen do 25.08.2025 do 17:00 hod. (rozhoduje datum doručení)
Bližší informace podá vedoucí odboru SVaZ Mgr. Růžena Ježowiczová (tel. 558 340 650) nebo personalistka Leona Szotkowská (tel. 558 340 608).
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Celé znění Oznámení o vyhlášení výběrového řízení č. 7/2025 včetně výčtu náležitostí přihlášky a k ní požadovaných dokladů a způsobu jejího podání naleznete na www.jablunkov.cz (sekce Úřední deska nebo Volná pracovní místa).
Neodpovídejte, prosím, prostřednictvím odpovědního formuláře na této stránce. Nabídky doručené tímto způsobem nemohou být bohužel zařazeny do výběrového řízení, neboť nesplňují požadavky stanovené zákonem o úřednících, který stanoví formální náležitosti a způsob podání přihlášky do výběrového řízení. Přihlášky je nutné podat v souladu s uvedeným zákonem - písemně, ve stanovené lhůtě a způsobem uvedeným v oznámení o vyhlášení výběrového řízení.