Vedoucí účetního oddělení
O pozici
Pracovní nabídka
Hledáme nového člena/členku do pracovního týmu. Jsme stabilní společnost (30 let na trhu) s malým a příjemným kolektivem. Naše Družstvo se zabývá účetní a technickou správou nemovitostí (převážně SVJ a bytových družstev).
V našem Družstvu budete řídit a organizovat práci účetního oddělení včetně následné kontroly (cca 10 zaměstnanců). Účetní oddělení je rozděleno na dvě oblasti. Část účtárny pro klienty v ekonomické správě (vede účetnictví SVJ/BD) a část účtárny pro vlastní zpracování účetnictví Družstva.
Vaší pracovní náplní bude:
· Řídit a koordinovat práci celého účetního oddělení
· Kontrolovat plnění úkolů a dodržování termínů
· Organizovat pravidelné interní porady
· Zajišťovat školení zaměstnanců, podílet se na změnách v účetním programu Building Manager a jejich implementaci do praxe
· Komunikovat s klienty v oblasti účetnictví SVJ/BD
· Provádět závěrkové účetní operace Družstva a provádět průběžnou kontrolu měsíčního zaúčtování, které provádí účtárna Družstva
· Připravovat ekonomické přehledy a analýzy pro statutární orgány Družstva
· Vést účetní agendu majetku, účtovat odpisy, vypracovávat inventarizaci majetku Družstva
· Evidovat smlouvy a další doklady Družstva
· Spolupracovat na tvorbě metodiky, vydávat pokyny a nařízení pro celé účetní oddělení
· Vypracovávat daň z nemovitosti Družstva
· Zpracovávat daňové přiznání právnických osob u Družstva – kompletní příprava závěrky pro auditora a daňového poradce, se kterými spolupracuje průběžně. Zpracování příloh DPPO, zpráva o vztazích, vklad listin na rejstřík
· Závěrkové operace ve dvou malých dceřiných společnostech (s.r.o.), průběžné účtování zajišťuje účtárna Družstva
· spolupracovat s ředitelkou kanceláře a statutárním orgánem Družstva
Požadujeme:
· VŠ vzdělání nebo SŠ + odborná praxe
· Více jak 5 let praxe vedení podvojného účetnictví
· Znalost českých účetních předpisů a operací
· Dobrá znalost daňové problematiky
· Zkušenost s vedením lidí a týmů účetních a jejich vedení ke splnění stanovených cílů
· Proaktivní přístup a pracovní nasazení
· Komunikační schopnosti písemné i ústní a reprezentativní vystupování
· Analytické schopnosti
· spolehlivost, pečlivost a včasné plnění termínů
· výborná znalost práce na PC (MS Windows, MS Office), znalost SW pro správu nemovitostí Building Manager vítána
· organizační schopnosti
· časová flexibilita
Benefity:
· 5 týdnů dovolené
· věrnostní příplatek (za první odpracovaný rok 2.000, -Kč)
· příspěvek na dopravu a internet
· stravné
· notebook, mobilní telefon + tarif
· příspěvky ze sociálního fondu: na sportovní a kulturní aktivity, na dovolenou, vitamínové doplňky a penzijní připojištění
· po zkušební době možnost práce na home office 1x týdně
· zkrácená pracovní doba
· roční bonus
· dobrá dopravní dostupnost (u metra Flora)
NÁSTUPNÍ MZDA se odvíjí dle praxe a znalostí z oboru, výše nástupní mzdy je uvedena bez finančních měsíčních benefitů (stravné, cestovné, internet, sociální příspěvek)
Zasláním svého životopisu dáváte společnosti Lidové bytové družstvo Praha 3 souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů výhradně pro účely výběrového řízení. Váš životopis a veškeré Vaše osobní údaje získané v průběhu tohoto výběrového řízení budou ihned po jeho ukončení skartovány/smazány v případě, že s Vámi nebude uzavřen pracovněprávní vztah.