Vedoucí účetního oddělení

Jméno/Firma
Lidové bytové družstvo Praha 3
Pracoviště
Lucemburská 1570/49, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Bankovnictví
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
11. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáme nového člena/členku do pracovního týmu. Jsme stabilní společnost (30 let na trhu) s malým a příjemným kolektivem. Naše Družstvo se zabývá účetní a technickou správou nemovitostí (převážně SVJ a bytových družstev).

V našem Družstvu budete řídit a organizovat práci účetního oddělení včetně následné kontroly (cca 10 zaměstnanců). Účetní oddělení je rozděleno na dvě oblasti. Část účtárny pro klienty v ekonomické správě (vede účetnictví SVJ/BD) a část účtárny pro vlastní zpracování účetnictví Družstva.

Vaší pracovní náplní bude:

· Řídit a koordinovat práci celého účetního oddělení

· Kontrolovat plnění úkolů a dodržování termínů

· Organizovat pravidelné interní porady

· Zajišťovat školení zaměstnanců, podílet se na změnách v účetním programu Building Manager a jejich implementaci do praxe

· Komunikovat s klienty v oblasti účetnictví SVJ/BD

· Provádět závěrkové účetní operace Družstva a provádět průběžnou kontrolu měsíčního zaúčtování, které provádí účtárna Družstva

· Připravovat ekonomické přehledy a analýzy pro statutární orgány Družstva

· Vést účetní agendu majetku, účtovat odpisy, vypracovávat inventarizaci majetku Družstva

· Evidovat smlouvy a další doklady Družstva

· Spolupracovat na tvorbě metodiky, vydávat pokyny a nařízení pro celé účetní oddělení

· Vypracovávat daň z nemovitosti Družstva

· Zpracovávat daňové přiznání právnických osob u Družstva – kompletní příprava závěrky pro auditora a daňového poradce, se kterými spolupracuje průběžně. Zpracování příloh DPPO, zpráva o vztazích, vklad listin na rejstřík

· Závěrkové operace ve dvou malých dceřiných společnostech (s.r.o.), průběžné účtování zajišťuje účtárna Družstva

· spolupracovat s ředitelkou kanceláře a statutárním orgánem Družstva

Požadujeme:

· VŠ vzdělání nebo SŠ + odborná praxe

· Více jak 5 let praxe vedení podvojného účetnictví

· Znalost českých účetních předpisů a operací

· Dobrá znalost daňové problematiky

· Zkušenost s vedením lidí a týmů účetních a jejich vedení ke splnění stanovených cílů

· Proaktivní přístup a pracovní nasazení

· Komunikační schopnosti písemné i ústní a reprezentativní vystupování

· Analytické schopnosti

· spolehlivost, pečlivost a včasné plnění termínů

· výborná znalost práce na PC (MS Windows, MS Office), znalost SW pro správu nemovitostí Building Manager vítána

· organizační schopnosti

· časová flexibilita

Benefity:

· 5 týdnů dovolené

· věrnostní příplatek (za první odpracovaný rok 2.000, -Kč)

· příspěvek na dopravu a internet

· stravné

· notebook, mobilní telefon + tarif

· příspěvky ze sociálního fondu: na sportovní a kulturní aktivity, na dovolenou, vitamínové doplňky a penzijní připojištění

· po zkušební době možnost práce na home office 1x týdně

· zkrácená pracovní doba

· roční bonus

· dobrá dopravní dostupnost (u metra Flora)


NÁSTUPNÍ MZDA se odvíjí dle praxe a znalostí z oboru, výše nástupní mzdy je uvedena bez finančních měsíčních benefitů (stravné, cestovné, internet, sociální příspěvek)

Zasláním svého životopisu dáváte společnosti Lidové bytové družstvo Praha 3 souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů výhradně pro účely výběrového řízení. Váš životopis a veškeré Vaše osobní údaje získané v průběhu tohoto výběrového řízení budou ihned po jeho ukončení skartovány/smazány v případě, že s Vámi nebude uzavřen pracovněprávní vztah.