SPECIALISTA/KA ZÁKAZNICKÉ PÉČE S AJ
O pozici
Praha
Typ úvazku: fulltime | Nástup: ihned
Hledáte práci, kde můžete uplatnit své komunikační schopnosti a zároveň mít prostor pro pečlivou administrativní práci? Máte rádi, když má práce řád, ale zároveň Vás baví být v kontaktu s lidmi? Pokud ano, rádi Vás přivítáme v našem týmu.
Co bude Vaší náplní práce:
Administrativní zpracování kupních smluv a objednávek
Péče o nové i stávající klienty - telefonicky i e-mailem
Poskytování informací klientům a našim obchodním zástupcům (pasivní linka)
Zaznamenávání údajů do interního systému
Spolupráce s kolegy napříč odděleními
Co od Vás očekáváme:
Středoškolské vzdělání
Minimálně 2 roky praxe v administrativě, zákaznickém servisu nebo call centru
Uživatelskou znalost MS Office a Outlooku
Anglický jazyk na mírně pokročilé úrovni
Časovou flexibilitu v rámci pracovních směn mezi 7:00 a 18:00
Pečlivost, spolehlivost a vstřícný a profesionální přístup ke klientům
Příjemný hlasový projev
Co Vám můžeme nabídnout:
Stabilní zázemí úspěšné společnosti s dlouholetou tradicí
Dobré finanční ohodnocení
Pracovní dobu 7,5 hodiny denně
Širokou nabídku zaměstnaneckých benefitů
Příjemný kolektiv, který Vás rád zaučí
Možnost nástupu ihned
Zaujala vás tato pracovní pozice? Napište nám.