Customer Care Specialist - Praha
O pozici
Praha
Plný úvazek
Péče o zákazníky
Jde nám o jediné a přitom to nejdůležitější - spokojené zákazníky. Děláme pro ně vše, co je v našich silách.
Hledáš práci, co má smysl a možnost růstu? Přidej se k nám na zákaznickou linku Alzy - máme volná místa! Nezvedáme jen telefony - píšeme si s lidmi přes chat, sociální sítě i e-mail. Jsme hlas a tvář Alzy. A právě teď hledáme nové parťáky, co s námi rozjedou kariéru.
Práce je ideální také pro absolventy nebo studenty - zaškolíme tě a naučíme všechno, co potřebuješ. U nás nezačneš a neskončíš na jedné pozici - máme spoustu oddělení, kam se dá růst. Každého půl roku se můžeš posunout dál - třeba na specialistu, školitele, nebo i do jiného týmu.
Co budeš dělat?
Pomáhat zákazníkům, kteří se nám sami ozvou (žádné „otravování“ lidí po telefonu).
Komunikovat přes telefon, chat, sociální sítě nebo e-mail.
Řešit objednávky, reklamace a další požadavky.
Jednoduchá administrativa.
Co za to?
Fixní mzda + bonusy podle výkonu.
Odměna až 10 000 Kč za doporučení kámoše.
Titul „Borec/Inovátor měsíce“ s bonusem až 10 000 Kč.
Slevy na Alze, Multisport, stravenky i možnost home office 2x týdně.
Dog friendly office.
Směny v režimu krátký/dlouhý týden (8:00-20:00) - skvělá volba i pro studenty.
Startuj kariéru s námi! Call centrum je víc než jen práce - je to odrazový můstek. Spousta našich manažerů začínala právě tady. Tak proč ne ty?
Jak probíhá výběrový proces a s kým se potkáš?
Jako první se Ti ozve náš HR specialista po telefonu. Následně po vzájemné domluvě si Tě pozveme na pohovor.