Koordinátor správy nájemních bytů
O pozici
Pracovní nabídka
Zajímá Tě správa nemovitostí a celkově realitní trh? Chtěl/a bys pracovat v týmu dynamické realitní a správcovské kanceláře? Pak se nám ozvi a domluv si schůzku, rádi se s Tebou seznámíme a představíme Ti nově otevíranou pozici KOORDINÁTOR SPRÁVY NÁJEMNÍCH BYTŮ. Tvým úkolem bude:
Pečovat o jednotlivé byty klientů a zajišťovat jejich bezproblémový technický stav. Koordinovat běžnou údržbu, opravy a revize, aby byty zůstaly v dobré kondici. Komunikovat s nájemníky, řemeslníky a dodavateli služeb a operativně řešit vzniklé požadavky či problémy. Zpracovávat jednoduchou evidenci prací, nákladů a související dokumentace. Dohlížet na to, aby byly byty připravené k pronájmu a zajišťovat klientům pohodlný a bezstarostný servis. Více info o péči o nemovitosti na našem webu: www.nestera.cz/reality/
PROČ pracovat jako Koordinátor pronájmu a správy bytů?
FLEXIBILITA
- časová flexibilita = možnost samostatně si plánovat pracovní dobu
JISTOTA
- finanční jistota = pevný plat s možností zajímavých bonusů
- jistota pozice = stabilní zaměstnání s pravidelným přísunem nových obchodů
ROZMANITOST
- práce v terénu = kombinace kancelářské práce a činnosti v terénu
- různorodé cíle = řešení široké škály různých úkolů
ZAJÍMAVÉ PRACOVNÍ PROSTŘEDÍ
- reprezentativní kanceláře = pří práci výhled na Pražský hrad a Karlův most
- tým NESTERA = pozitivní tým profesionálů v oboru, kteří ti budou oporou
Co od tebe očekáváme?
- odolnost vůči stresu při práci s lidmi
- schopnost pracovat v "pohotovostním režimu" pro případ havárií
- preciznost při práci s dokumenty a jejich archivaci
- minimální chybovost při práci se smluvní dokumentací
- řidičský průkaz skupiny B
- organizační schopnosti
- znalost práce s MS Office
Jsme semknutá parta a udržení dobrých vztahů i fungující spolupráce jsou pro nás nejvyšší priorita. Proto bychom rádi sdíleli náš elán s někým podobně naladěným – možná právě s Tebou?
V případě zájmu nás kontaktuj!
Honza Blažek