Manažer pro finanční reporting

Jméno/Firma
Direct pojišťovna, a.s.
Pracoviště
Nové sady 996/25, Brno
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Bankovnictví
Vytvořeno
11. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáš novou výzvu? Chceš být součástí finančního týmu v jedné z nejrychleji rostoucích neživotních pojišťoven v ČR, která má klienta na prvním místě? Rozumíš detailně ekonomice firmy, máš za sebou relevantní zkušenost ve financích a s IFRS, ideálně z big4. Máš drive věci posouvat. Excel pro tebe není cizí.

Co tě u nás čeká?

Integrace zahraniční pobočky do českých/IFRS výkazů (P&L, B/S).

  • Nastavení datového transferu od zahraničního partnera, rekonciliace dat, nastavení manažerských reportů, příprava datových podkladů pro regulatorní reporting, příprava finančních výkazů.
  • Úzká spolupráce se zahraničním partnerem na analýze dat, příprava návrhů a podkladů pro pravidelné měsíční komise (pricing, risk, reserve), příprava prezentace pro měsíční business performance meeting.

Klíčová role v projektu přechodu na IFRS

  • Tvorba nových postupů, převodových můstků a metodik při přechodu z českých standardů na IFRS.
  • Spolupráce na přípravě Výroční zprávy a všech příloh, příprava dat a participace při auditu.
  • Definice nového manažerského reportingu pod IFRS standardem.

Spolupráce na skupinových úkolech

  • Příprava dat a spolupráce na konsolidaci skupiny.

Jak si tě představujeme?

  • Jsi proaktivní, máš chuť věci nastavovat a nebát se změn, velký tah na branku.
  • Rozumíš detailně ekonomice firmy (výsledovce i rozvaze) a účetnictví.
  • Přemýšlíš businessově, hledáš příležitosti, umíš ze složitých analýz udělat syntézu.
  • Máš zkušenost s vedením projektů a nastavováním reportů.
  • Práce v Excelu Ti není cizí.
  • Umíš si vyhrnout rukávy a angličtina není žádný problém (psaná i mluvená).

Na co se můžeš těšit?

  • Nudit se nebudeš, ale odměnou ti bude velká volnost a autonomie.
  • Práci na klíčových projektech ve financích (implementace IFRS, integrace zahraniční pobočky, …).
  • Na kombinaci pravidelné agendy i ad-hoc analýz.
  • Na úzkou spolupráci s CFO, Finančním a Controllingovým manažerem.
  • Na zázemí společnosti, pro kterou je klient na prvním místě a která žije hodnotami jednoduchost, rychlost, přátelskost a spolehlivost.
  • Pracovní dobu, která bude vyhovovat tvým potřebám a stylu práce.
  • S prací ve finančním sektoru nemusíš mít zkušenost – specifika ti rádi vysvětlíme.