Customer care specialist (m/ž)

Nabízím práci
Jméno/Firma
Raylyst Solar s.r.o.
Pracoviště
Türkova 2319/5b, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
19. 8. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Zajímáte se o solární energii? Chcete pracovat ve firmě, která v roce 2024 obsadila 1. místo v žebříčku nejrychleji rostoucích společností v Evropě? Baví Vás dělat si věci po svém? Rádi byste pracovali v prima kolektivu plném "srdcařů'? Tak čtěte dále!

Jsme Raylyst Solar s.r.o. - přední velkoobchodní distributor fotovoltaického materiálu na evropském trhu.

Poskytujeme špičková a nákladově efektivní řešení pro velké fotovoltaické projekty včetně dodávek technologií solárních panelů, střídačů napětí, bateriových systémů, montážních konstrukcí a dalších zařízení od předních světových výrobců.

Nabízíme kompletní servis technické podpory, školení, logistiku a finanční řešení na míru.

Rádi bychom rozšířili náš tým o nového kolegu/kolegyni!

Co Vás u nás čeká:

  • stanete se první kontaktní osobou pro příchozí B2B požadavky a dotazy
  • vytváření ticketů a jejich přidělování odpovědným oddělením
  • zajišťování předání odpovědí zákazníkovi a dohled na včasné vyřízení požadavku
  • sledování průběhu řešení a záznam komunikace do systému
  • pravidelná aktualizace přehledu otevřených ticketů a jejich stav
  • spolupráce s Quality Managerem na přípravě základní statistiky (počet požadavků, průměrná doba řešení atd.)
  • podílení se na analýze zpětné vazby zákazníků a na návrzích na zlepšení
  • spolupráce na tvorbě procesů, SOP a šablon
  • podílení se na procesním školení interních uživatelů
  • aktivní zapojení se do projektů v oblasti Salesforce, e-commerce a dalších strategických iniciativ
  • testování nových funkcí systémů a procesů

Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít:

  • středoškolské vzdělání (SŠ s maturitou)
  • výborná znalost češtiny (ústní i písemná komunikace)
  • anglický jazyk – minimálně B1 (ústně i písemně)
  • uživatelská znalost MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint)
  • zkušenost v oblasti customer care je pro nás výhodou

Co Vám můžeme nabídnout:

  • hlavní pracovní poměr s motivujícím finančním ohodnocením
  • služební telefon a notebook
  • 25 dní dovolené + sick days
  • možnost částečného home office
  • vlastní Cafeterie
  • příspěvek na stravování
  • pravidelná školení u dodavatelů fotovoltaických komponent
  • občerstvení na pracovišti
  • firemní akce a mnoho dalšího :)


Zaujali jsme Vás? Výborně, pošlete nám Vaše CV a my se Vám ozveme!