Asistent/ka servisního oddělení
O pozici
Máte smysl pro detail a práci s dokumenty a tabulkami zvládáte levou zadní? Baví vás dávat věcem řád a zároveň si udržíte přehled i v hektičtějším dni a řadě rozpracovaných úkolech? Možná hledáme právě vás!
Co budete dělat?
Připravovat smlouvy, objednávky a podklady k servisním zakázkám
Zadávat zakázky do systému
Zpracovávat data
Poskytovat podporu vedoucímu servisu
Vystavovat a zpracovávat faktury
Pomáhat s přípravou cenových nabídek a rozpočtů zakázek
Co od vás očekáváme?
Skvělé organizační schopnosti a pečlivost - na detailech záleží
Aktivní znalost MS Excel
Schopnost komunikovat s techniky, zákazníky i dodavateli a udržet si přehled v rozpracovaných úkolech
Orientace v technické dokumentaci a praxe na podobné pozici výhodou, ale není nutná - vše potřebné vás rádi naučíme
Co nabízíme?
Přátelský a neformální tým, který vás nenechá na holičkách
Příjemné pracovní prostředí v nově postavené budově
5 týdnů dovolené, protože odpočinek je důležitý
3 dny sick days pro rychlé uzdravení
123 Kč/den příspěvek na dobré jídlo do mzdy
Multisport kartu na podporu pohybu i relaxu
Možnost rozvíjet se a učit se novým věcem
Zázemí stabilní české firmy s mezinárodním přesahem (VINCI Energies)
Zní to jako něco pro vás?
Pošlete nám svůj životopis. Rádi se setkáme osobně a řekneme si víc.
Markéta Mátlová
Personalistka
tel.: + 420 734 678 507
e-mail: marketa.matlova@kastt.cz