IT Podpora / Helpdesk (35.000+ Kč/měsíc + 5-10% roční navýšení)

Nabízím práci
Jméno/Firma
IT Operations s.r.o.
Pracoviště
U továren 256/14, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Informatika a IT služby
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
20. 8. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Ve kostce: IT podpora našich klientů, 35.000+ Kč / měsíčně + ročně 5-10% navýšení, žádné přesčasy, projekty, flexi kariérní růst, nástup ihned, přátelské prostředí.

Vytváříme prostředí, kde se lidé cítí dobře. Je nás 11 a společně vytváříme a spravujeme moderní IT našich zákazníků. Od podpory uživatelů (dělání radosti lidem) po realizaci projektů (také dělání radosti lidem + úspora jejich času). Většinou pracujeme v cloudovém prostředí Microsoft 365, Azure a Intune. Rádi spolu chodíme na pivo, víno nebo limonádu, a těší nás debatovat u našeho oblíbeného kávovaru.

Během 3 měsíců se budeme stěhovat do nové moderní větší kanceláře s chill-out zónou a kavárnou. I zde potřebujeme vaši pomoc!

Proč by se vám u nás mohlo líbit?
- Fixní mzda 35 000+ Kč, každoroční růst 5–10 % (ne bonusy – peníze jisté)
- Flexibilní kariérní růst - směr si vybíráte sami
- Pracovní doba 7:30–16:00 nebo 9:30–18:00 – částečná možnost výběru po dohodě s kolegy
- Home-office
- Moderní příjemná kancelář Hostivař/Strašnice pro ty, co rádi týmovou energii
- Používáme ChatGPT, Copilot a držíme krok s aktuálním vývojem situace
- Služební iPhone, notebook, stravenky, firemní akce
- Žádné víkendové pohotovosti, téměř 0 % přesčasů
- Firemní akce

Co budete dělat?
- 70 % řešit helpdesk požadavky (M365, Windows 11, MacOs, Intune, Hardware)
- 30 % pracovat na projektech – migrace do M365 a Azure, Intune, zabezpečení
- Eskalovat složitější incidenty L2 kolegům a učit se od nich

Jaké vlastnosti byste měl/a mít?
- Preciznost a důraz na kvalitu práce a komunikace
- Mít povědomí ze všech koutů IT místo vědět vše o jedné věci = široké ne hluboké technické znalosti
- Chuť a schopnost se rychle učit
- Lidskost, přátelskost, empatii a radost z pomáhání lidem

Jak se u nás roste?
- Začnete na obecné helpdesk pozici, kde si vyzkoušíte prakticky všechny aspekty IT.
- Po prvním roce se můžete začít rozhodovat, co vás baví nejvíc a tím směrem se vydat.
- Baví vás úsměvy lidí, kterým zachráníte den? -> zůstaňte na pozici helpdesk a staňte se seniorním expertem na doručování radosti lidem
- Baví vás nejen úsměvy uživatelů ale i kolegů? -> staňte se team leaderem a vychovejte novou generaci nejlepších IT techniků
- Zjistili jste, že jste spíš samotáři? -> staňte se u nás specialitou na servery, sítě, cloudové služby, umělou inteligenci

Jak probíhá výběrové řízení?
1) 30 minut na MS Teams s Team Leaderem
2) 60 minut osobní setkání v Praze v Hostivaři
3) Podpis smlouvy a začátek práce

Jak úspěšně projít zkušební dobou?
- Od 1. dne řešíte reálné tickety a my vám poskytneme podporu celého našeho týmu včetně historie ticketů a knowledgebase.
- Budete pracovat a budete se ptát kolegů co a jak.
- Pokud někde uvidíme jakýkoliv problém, který by mohl znamenat ukončení ve zkušební době, dáme vám včas vědět, abyste to mohli napravit.

TIP: Ptejte se úplně na cokoliv. Pokud se zeptáte jednou a příště si to budete pamatovat, jste na nejlepší cestě projít úspěšně zkušební dobou!

Máte zájem? Pošlete nám svůj životopis a připojte se k našemu týmu! Pokud máte jakékoliv otázky, neváhejte nás kontaktovat. Těšíme se na vás!