Administrativní podpora – mezinárodní pharmaceutické prostředí -

Nabízím práci
Jméno/Firma
NonStop Consulting s.r.o.
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
20. 8. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Máte zkušenosti s administrativní podporou a hledáte novou výzvu v prostředí globální farmaceutické společnosti?
Pro našeho klienta obsazujeme pozici Admin Support, kde budete hrát klíčovou roli v zajištění plynulého chodu týmu i celé organizace.

Vaše zodpovědnosti budou zahrnovat:

  • Správa kalendářů a rezervace místností
  • Onboarding a offboarding zaměstnanců
  • Organizace cest, letenek a vyúčtování
  • Podpora při leadership akcích, pohovorech, týmových setkáních a townhalls
  • Koordinace dodavatelů, objednávky kancelářských potřeb, logistika
  • Zpracování faktur a GRN

Co požadujeme:

  • Praxi na podobné pozici v administrativě
  • Schopnost komunikovat a spolupracovat s více stakeholdery včetně top managementu
  • Plynulou znalost češtiny i angličtiny
  • Skvělé organizační a komunikační dovednosti

Co nabízíme

  • 5 týdnů placené dovolené ročně
  • Dodatečné vánoční volno
  • 4 placené sick days ročně
  • Stravenky
  • Roční výkonnostní bonus
  • Hybridní model práce
  • Nástup: ihned
  • Práci na projektech s mezinárodním přesahem a velkým dopadem
  • Možnost být součástí dynamického a spolupracujícího týmu

Pokud hledáte stabilní a inspirativní mezinárodní prostředí, kde budete mít možnost být součástí smysluplných projektů, dejte mi vědět – ráda vám řeknu více!