Pracovník/nice klientské podpory po telefonu
O pozici
Pracovní nabídka
Hledáme veselého/ou pracovníka/nici klientské podpory po telefonu
Baví Vás komunikace se stávajícími klienty po telefonu ? Umíte laskavě a precizně vysvětlit, jak věci fungují ? Jste stále dobře naladěná, usměvavá a pečující osobnost? Preferujete menší společnosti s příjemnou, uvolněnou atmosférou? Rozšiřte náš tým a staňte se důležitou součástí týmu Galilea!
Hledáme pozitivního a aktivního člena/členku týmu, který/á se bude starat o to, aby naši klienti věděli, jak efektivně používat naše řešení a byli dlouhodobě spokojeni. Rádi přijmeme někoho, kdo dokáže navázat se zástupci klienta partnerský vztah, vysvětlí přidanou hodnotu našich řešení a bude vytvářet a podporovat dobré jméno naší společnosti. Člověka, který bude důvěryhodným partnerem a podporou pro naše klienty. Někoho, kdo umí laskavě komunikovat po telefonu se zástupci obecních samospráv a získat je pro naše řešení. Člověka, kterého práce baví, a přistupuje k ní s úsměvem. Podstatná je pro nás příjemná osobnost, která zapadne do týmu.
Vaší agendou budou zejména:
- Telefonická a online podpora novým klientům z řad obcí a měst.
- Po uzavření obchodu vysvětlení, jak produkt funguje, provedení je nastavením a zajištění, že jej umí bez problémů používat.
- Trpělivost, vstřícnost a schopnost vysvětlit věci srozumitelně i méně technicky zdatnému posluchači.
- Práce s interními manuály, check-listy a CRM.
- Spolupráce s ostatními členy týmu.
- Cokoli dalšího týkající se svěřené oblasti činnosti firmy.
Budou se hodit:
- Zkušenost z klientské podpory, zákaznického servisu nebo onboardingového týmu.
- Výborné komunikační a vysvětlovací schopnosti.
- Trpělivost a empatii – pochopení, že každý klient má jiné tempo a úroveň technických znalostí.
- Organizovanost a pečlivost – dokáže si hlídat průběh zaškolení, zapsat si stav a případné další kroky.
- Technickou gramotnost – orientace v online nástrojích, schopnost nasdílet obrazovku, provést klienta krok po kroku.
- Schopnost srozumitelně vysvětlit přínos produktu.
- Samostatnost, organizovanost, vytrvalost.
- Schopnost učit se nové věci.
- Laskavá důslednost.
- Týmový hráč.
- Výhodou je orientace v prostředí veřejné správy / samosprávy.