Pracovník/nice klientské podpory po telefonu

Nabízím práci
Jméno/Firma
Galileo Corporation s.r.o.
Pracoviště
Březenecká 4808, Chomutov
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Zákaznický servis
Požadované jazyky
Čeština
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
20. 8. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáme veselého/ou pracovníka/nici klientské podpory po telefonu

Baví Vás komunikace se stávajícími klienty po telefonu ? Umíte laskavě a precizně vysvětlit, jak věci fungují ? Jste stále dobře naladěná, usměvavá a pečující osobnost? Preferujete menší společnosti s příjemnou, uvolněnou atmosférou? Rozšiřte náš tým a staňte se důležitou součástí týmu Galilea!

Hledáme pozitivního a aktivního člena/členku týmu, který/á se bude starat o to, aby naši klienti věděli, jak efektivně používat naše řešení a byli dlouhodobě spokojeni. Rádi přijmeme někoho, kdo dokáže navázat se zástupci klienta partnerský vztah, vysvětlí přidanou hodnotu našich řešení a bude vytvářet a podporovat dobré jméno naší společnosti. Člověka, který bude důvěryhodným partnerem a podporou pro naše klienty. Někoho, kdo umí laskavě komunikovat po telefonu se zástupci obecních samospráv a získat je pro naše řešení. Člověka, kterého práce baví, a přistupuje k ní s úsměvem. Podstatná je pro nás příjemná osobnost, která zapadne do týmu.

Vaší agendou budou zejména:

  • Telefonická a online podpora novým klientům z řad obcí a měst.
  • Po uzavření obchodu vysvětlení, jak produkt funguje, provedení je nastavením a zajištění, že jej umí bez problémů používat.
  • Trpělivost, vstřícnost a schopnost vysvětlit věci srozumitelně i méně technicky zdatnému posluchači.
  • Práce s interními manuály, check-listy a CRM.
  • Spolupráce s ostatními členy týmu.
  • Cokoli dalšího týkající se svěřené oblasti činnosti firmy.

Budou se hodit:

  • Zkušenost z klientské podpory, zákaznického servisu nebo onboardingového týmu.
  • Výborné komunikační a vysvětlovací schopnosti.
  • Trpělivost a empatii – pochopení, že každý klient má jiné tempo a úroveň technických znalostí.
  • Organizovanost a pečlivost – dokáže si hlídat průběh zaškolení, zapsat si stav a případné další kroky.
  • Technickou gramotnost – orientace v online nástrojích, schopnost nasdílet obrazovku, provést klienta krok po kroku.
  • Schopnost srozumitelně vysvětlit přínos produktu.
  • Samostatnost, organizovanost, vytrvalost.
  • Schopnost učit se nové věci.
  • Laskavá důslednost.
  • Týmový hráč.
  • Výhodou je orientace v prostředí veřejné správy / samosprávy.