Office manažer/ka
O pozici
Koordinace. Přehled. Pohoda v kanceláři.
Hledáme člověka, který zvládne udržet pořádek ve věcech, lidech i e-mailech. Někdo, kdo umí samostatně jednat, dotahuje věci do konce a ví, že úsměv někdy vyřeší víc než tabulka v Excelu.
Co budeš dělat?
Zajišťovat plynulý chod kanceláře a backoffice.
Komunikovat s dodavateli, úřady, poštou, kurýry, správou budovy…
Objednávat kancelářské a provozní potřeby
Spravovat docházku, podklady pro účetní, drobnou administrativu
Organizovat schůzky, porady, drobné eventy
Pomáhat týmu se zajištěním agendy (např. cest, dokumentů, podkladů)
Podílet se na firemní kultuře - udržovat pohodové prostředí
Společnost: UnderTone s.r.o.
Lokalita: Brno
Odměna: od 150 Kč/h
Možnosti úvazku: ŽL (OSVČ), DPP, DPČ
Benefity: firemní akce, sleva na firemní výrobky/služby, školení, oblečení, příspěvek na dopravu, firemní neomezený tarif
Požadované vzdělání: středoškolské s maturitou
Požadované jazyky: čeština
Řidičské oprávnění: sk. B
Co od tebe čekáme?
Schopnost zorganizovat si práci, určovat priority a pracovat samostatně
Příjemné vystupování, schopnost komunikace napříč týmem i externě
Znalost práce s e-mailem, tabulkami, základní orientace v Google Workspace nebo MS Office
Zodpovědnost, důslednost, pečlivost
Zkušenost na podobné pozici výhodou (ale ne podmínkou)
Co nabízíme?
Smysluplnou a různorodou práci v přátelském týmu
Možnost ovlivnit chod věcí a zjednodušovat procesy
Flexibilitu (v rozsahu dle dohody - např. zkrácený úvazek)
Férové ohodnocení a prostor pro růst
Práci, kde se rozhodně nebudeš nudit
Pokud se cítíš být vhodným kandidátem pro tuto pozici, zašli nám svůj životopis na sekretariat@undertone.cz nebo se pro více informací obrať na telefonní číslo +420 731 785 287 (p. Sedláček).