Vedoucí personálního oddělení (M/Ž)

Nabízím práci
Jméno/Firma
Krajská nemocnice T. Bati, a. s.
Pracoviště
Havlíčkovo nábřeží 600, Zlín
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Personalistika a HR
Požadované jazyky
Čeština
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
20. 8. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáme zkušeného vedoucího, který se bude podílet na řízení a rozvoji personálního týmu. Láká vás vést tým personalistek, nastavovat HR procesy a podílet se na strategickém rozvoji organizace? Připojte se k nám a podílejte se na zvyšování efektivity a celkové optimalizaci personálních procesů v KNTB!


Jaká bude Vaše náplň práce?

  • Zajištění personální agendy v souladu s platnou legislativou a interními předpisy
  • Vedení a podpora týmu personalistek
  • Práce s personálním a docházkovým systémem, včetně zajištění přesnosti a aktuálnosti údajů
  • Nastavování, implementace, koordinace a optimalizace personálních procesů, které podpoří efektivitu celé organizace
  • Tvorba reportů, aktualizace směrnic a interní dokumentace, které zajistí jasnost a transparentnost postupů
  • Úzká spolupráce se mzdovým oddělením při zpracování mezd a řešení související agendy
  • Pracovně-právní podpora zaměstnanců, poskytování poradenství a řešení dotazů či problémů

Co nabízíme?

  • Zázemí a stabilitu renomované krajské nemocnice s dlouholetou tradicí
  • Finanční ohodnocení odpovídající Vaší kvalifikaci a odborným zkušenostem
  • Podporu dalšího profesního vzdělávání a rozvoje
  • Firemní notebook a mobilní telefon k výkonu Vaší práce
  • 5 týdnů dovolené a až 36 hodin pracovního volna
  • Výbornou dopravní dostupnost do místa výkonu práce
  • Firemní školku pro děti našich zaměstnanců
  • Široký balíček zaměstnaneckých benefitů, včetně firemního stravování s příspěvkem, příspěvku na penzijní připojištění dle počtu odpracovaných let, firemních akcí, zaměstnaneckých slev, zvýhodněných telefonních tarifů a dalších výhod

Co očekáváme?

  • Vysokoškolské nebo vyšší odborné vzdělání výhodou
  • Zkušenosti s plánováním směn a pochopení specifik směnného provozu výhodou
  • Prokazatelnou praxi na pozici HR business partnera, HR manažera, HR generalisty, vedoucího personálního oddělení apod.
  • Zkušenost s vedením týmu, ideálně v oblasti HR
  • Velmi dobrou znalost MS Office, zejména Excelu, Wordu a PowerPointu
  • Znalost mzdového a personálního systému PERM výhodou
  • Schopnost strategického plánování a nastavování dlouhodobých cílů
  • Výborné organizační a komunikační dovednosti, nezbytné pro vedení týmu i efektivní spolupráci napříč organizací
  • Rozhodnost, spolehlivost a systematické smýšlení při řešení úkolů a problémů

Informace o pozici:

  • Úvazek: 1,0
  • Nástup: dohodou
  • Místo pracoviště: Zlín

Požadované dokumenty pro zařazení do výběrového řízení:

  • Strukturovaný životopis
  • Motivační dopis

Přidejte se k nám - pracujte tam, kde to má smysl.
Pošlete nám svůj životopis ✉.