Event & Vendor Specialist

Nabízím práci
Jméno/Firma
Memodo s.r.o.
Pracoviště
Jankovcova 1569/2c, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Základní
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Marketing, média a reklama
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
20. 8. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Vítáme tě v Memodu. Jsme velkoobchod s fotovoltaikou, tepelnými čerpadly a solární e-shop, experti na energetiku s centrálou v Německu. Silné zázemí, skvělí kolegové, přátelská atmosféra a týmový duch nás předurčilo k růstu a uhájení start-up statusu na českém a slovenském trhu. Podporujeme profesionály na energetiku, ale i nováčky, co se potřebují otrkat a získat potřebné sebevědomí.


Zajímají tě udržitelné zdroje energie a máš chuť s námi budovat soběstačnou energetickou budoucnost? U nás máš dveře otevřené, neustále obsazujeme mnoho zajímavých pozic a aktuálně hledáme do našeho marketingového týmu pozici Event & Vendor Manager.


Co od tebe očekáváme?

  • Zkušenost s organizací eventů (veletrhy, konference, firemní akce) výhodou.
  • Přehled v marketingu a schopnost vnímat značku jako celek.
  • Aktivní znalost anglického jazyka – komunikace s vendory a zahraničními partnery.
  • Schopnost vyjednávat, řídit rozpočet a mít čísla pod kontrolou.
  • Kreativitu při hledání originálních míst, konceptů a témat akcí.
  • Samostatnost, ale i týmového ducha – spolupráce s marketingem, obchodem a nákupem je u nás klíčová.
  • Orientaci v trendech – ideálně ve fotovoltaice nebo event marketingu.

Co budeš každodenně řešit?

  • Plánování, organizování a koordinace eventů od A do Z (veletrhy, konference, firemní akce).
  • Spolupráce s marketingem, obchodem a vendory na propagačních aktivitách a strategiích.
  • Vyjednávání s dodavateli, partnery a klíčovými zákazníky a budování dlouhodobých vztahů.
  • Vybírání originálních míst, designů a témat akcí, která reflektují naši značku.
  • Spravování rozpočtů, kontrola nákladů a vyhodnocování efektivity akcí.
  • Sledování trendů, konkurence a přinášení inovativních nápadů.
  • Implementace globálních marketingových aktivit v lokálním prostředí.
  • Podpora obchodní a nákupní tým při B2B aktivitách.


Co Ti nabízíme my?

  • Neformální, přátelské prostředí.
  • Flexibilní pracovní dobu, možnost home office.
  • Motivující finanční odměny, kvartální bonusy.
  • 5 týdnů dovolené, 3 dny Sick days.
  • Notebook, telefon.
  • Zaměstnanecké benefity: jazykové vzdělávání, Multisport kartu, kouč a další.
  • Podpora profesního rozvoje, kariérního růstu a vzdělávání.
  • Sportovní aktivity: běžecké skupiny.
  • Knihovna s rozvojovou literaturou.
  • Narozeninové oslavy, večírky, teambuildingy a workshopy.
  • Inspirativní a podnikatelské prostředí.
  • Atraktivní zaměstnavatel s centrálou v Německu.
  • Smysluplné odvětví s jistou budoucností.