Koordinátor/koordinátorka dopravy, techniky a majetku
O pozici
NÁPLŇ PRÁCE
1. Doprava a vozidla
Organizace návozu materiálu na stavby dle přípravy výroby
Efektivní využití vlastních i externích dopravců
Správa vozidel: STK, servis, pojištění, mýtné, výbava
Přefakturace nákladů na dopravu jednotlivým zakázkám
Zpracování pravidelných provozních a finančních přehledů pro vedení
2. Strojový park a nářadí
Evidence a technická správa firemního nářadí (vlastní i HILTI fleet)
Výdej, příjem, kontrola funkčnosti, zajištění servisu a revizí
Práce se systémem HILTI On!Track
Vyhodnocování nákladů a efektivity využití, návrhy na obnovu
Reporting vedení společnosti
3. Evidence a správa majetku
Udržování přehledné evidence vybavení a materiálu mimo účetní systém
Kontrola fyzického stavu a správného uskladnění majetku
Rozhodování o dalším využití, vyřazení nebo nabídnutí majetku
Spolupráce s účetním oddělením při inventurách a evidenčních operacích
4. Interní půjčovna techniky
Správa půjčovny strojů a vybavení (např. lešení, oplocení) mezi BYSTROŇ Services a zakázkami BYSTROŇ Group
Evidence výpůjček, výdej, vrácení, údržba a kontrola vybavení
Přiřazení nákladů a přefakturace na konkrétní zakázky
Sledování využití a návratnosti půjčované techniky
Návrhy na rozšíření a rozvoj systému půjčovny
Požadujeme
Samostatnost, spolehlivost, důslednost
Zkušenost s provozní agendou nebo technickým zázemím výhodou
Řidičský průkaz skupiny B (C výhodou)
Pokročilá znalost Excelu, orientace v systému Pohoda nebo HILTI výhodou
Schopnost samostatného rozhodování v rámci daných pravidel a rozpočtových mantinelů
Nabízíme
Jasně vymezenou náplň práce a odpovědnost
Moderní kancelář v Ostravě, notebook, telefon
Přímou spolupráci s vedením firmy
Odpovídající mzdové ohodnocení a mnoho dalších benefitů
Příležitost aktivně se podílet na fungování firmy a mít reálný vliv na její provozní efektivitu
Místo výkonu práce: Ostrava (IQ Ostrava Office Park), region Severní Morava
Typ úvazku: Hlavní pracovní poměr
Nástup: 1. 9. 2025 nebo dle dohody