Health & Safety Expert

Nabízím práci
Jméno/Firma
Provident Financial s.r.o.
Pracoviště
Olbrachtova 2006/9, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
21. 8. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáte pozici, kde budete hrát klíčovou roli v zajišťování bezpečnosti a ochrany zdraví zaměstnanců při práci? Máte rádi různorodou práci a chcete se i nadále profesně rozvíjet? Pokud ano, tak na pozici Health & Safety Experta hledáme právě Vás!

Náplň práce:

  • Aktivní tvorba, aktualizaci a implementaci bezpečnostních strategií, politik a postupů v oblasti bezpečnosti práce, požární ochrany, osobní bezpečnosti a compliance, v souladu s platnými právními předpisy a mezinárodními standardy
  • Průběžné monitorování a vyhodnocování rizik spojených s pracovními činnostmi (včetně terénní práce obchodních zástupců), návrh a zavádění preventivních opatření ke zvýšení bezpečnosti zaměstnanců
  • Zajištění školení zaměstnanců a obchodních zástupců v oblasti osobní bezpečnosti
  • Řízení vyšetřování incidentů a úrazů, identifikace příčin, návrh a realizace nápravných opatření s cílem minimalizovat budoucí rizika
  • Monitoring v souladu se stanovenými bezpečnostními, interními a legislativními požadavky, včetně přípravy na interní i externí audity (ISO 45001, ISO 45003)
  • Podpora vedení společnosti při implementaci a udržování systému řízení BOZP včetně reportingu
  • Spolupráce s vedením společnosti a jednotlivými odděleními při nastavování bezpečnostních opatření a interních procesů
  • Spolupráce s HR na programech zaměřených na well-being zaměstnanců

Požadavky:

  • Vzdělání v oblasti bezpečnosti nebo min. 3 roky praxe v daném oboru
  • Osvědčení o odborné způsobilosti technika PO a osvědčení o odborné způsobilosti v prevenci rizik (BOZP)
  • Dobrá znalost legislativy v oblasti BOZP a PO
  • Znalost angličtiny alespoň na úrovni B1/B2
  • Proaktivní přístup a dobré komunikační dovednosti
  • Schopnost samostatně řešit krizové situace a navrhovat systémová řešení
  • Schopnost práce na PC (uživatelská znalost MS Office)
  • Aktivní řidič
  • Výhodou je zkušenost z finančního/administrativního sektoru

Nabízíme:

  • Možnost být součástí přátelského a otevřeného týmu
  • Kurzy odborného vzdělávání, prostor k profesnímu rozvoji
  • 2x týdně home office
  • Zkrácený pracovní týden (37,5 hodin)
  • Motivující finanční ohodnocení
  • Další benefity (kafetérie, 30 dnů dovolené, 2 dny volna na účast na dobrovolnických aktivitách, občerstvení na pracovišti, pro čerstvé tatínky 3 dny volna atd.)