Administrativní pracovník (notářská tajemnice)
O pozici
Pracovní nabídka
Co vás čeká
Naplní práce je zajištění plynulého chodu recepce dynamické notářské kanceláře a organizace chodu kanceláře jako takové. Pracovní pozice spočívá především v komunikaci s klienty osobně, písemně i telefonicky a s tím souvisejícími činnostmi. Jedná se například o administrativní podporu kanceláře, zajištění příjemného prostředí pro kolegy i klienty, přípravu dokumentů k jednání, zpracování pošty, práci s datovou schránkou, vedení rejstříků a další.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Požadujeme ukončené středoškolské vzdělání, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost a pracovitost, přátelské a příjemné vystupování při komunikaci s klienty.
Výhodou bude, pokud budete umět
Kvalifikační zkouška notářské tajemnice výhodou, nikoliv podmínkou, po jednom roce praxe je možnost kvalifikační zkoušku složit.
Co vám můžeme nabídnout
Vhled do komplexní agendy notářské činnosti včetně osobního jednání s klienty a účastníky. Práce v mladém a přátelském kolektivu, 4 týdny dovolené, 5 sick days, Multisport karta, masáže v blízkosti pracoviště, pravidelné teambuildingy a stravenky formou finanční náhrady.