Administrativní pracovník - recepce
O pozici
Pracovní nabídka
Co vás čeká
administrativní práce – práce s datovými schránkami právnických a fyzických osob, přijímání a zpracování pošty, založení a vedení spisů,
e-mailová a telefonická komunikace – soudy, finanční úřady, zdravotní pojišťovny apod., přijímání telefonických hovorů,
péče o provoz kanceláře – přijímání a uvádění klientů, pochůzky, operativní plnění požadavků kolegů.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
minimálně ukončené SŠ vzdělání,
práce s MS Office, především word, outlook a excel,
schopnost si samostatně zorganizovat práci,
pečlivost, spolehlivost.
Co vám můžeme nabídnout
příjemné pracovní prostředí v centru Prahy,
práce za odpovídající mzdu,
benefity: dovolená pět týdnů, třináctý plat, občerstvení na pracovišti, příspěvek na dopravu (mimopražskou),
nástup možný ihned.