OFFICE & EVENT MANAGER

Nabízím práci
Jméno/Firma
Prochazka & Partners s.r.o.
Pracoviště
Václavské náměstí 841/3, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
21. 8. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáme OFFICE & EVENT MANAGERA na zástup během mateřské dovolené.
Jsme firma se sídlem na Václavském náměstí a v našem pražském týmu je přibližně čtyřicet kolegů. Chod kanceláře je pro nás klíčový, a proto hledáme někoho, kdo se role ujme aktivně, dokáže si věci sám zorganizovat a má rád pestrou náplň práce. Nebudete vařit kávu, uklízet či dělat asistentku, na to máme lidi.

Co u nás budeš dělat?

  • Zajištění plynulého chodu kanceláře, financí a recepce
  • VEDENÍ TÝMU třech recepčních
  • Koordinace s HR a IT v rámci nových nástupů/ukončení
  • Klasická účto ADMINISTRATIVA, která s touto pozicí souvisí (agenda faktur v systému Fakturoid a spolupráce s externí účetní firmou)
  • Zpracování mezd
  • Finanční reporting managementu firmy
  • Spolupráce s externími dodavateli včetně tendování dodavatelů (úklidová společnost, poskytovatel internetu/mobilních služeb, dodavatelé kávy, kancelářských potřeb apod.)
  • Správa vstupního systému vč, evidence docházky, rezervačního systému
  • Správa vozového parku cca 10 aut
  • Kompletní zajištění EVENTŮ pro klienty a interních teambuildingů (business snídaně, klientské večírky, zahraniční interní akce)
  • Koordinace velké výroční soutěže KANCELÁŘE ROKU včetně slavnostního vyhlášení formou galavečera (produkční agentura k dispozici)

Jak si tě představujeme?

  • Vysoká škola je pro nás důležitá, aspoň Bc.
  • Angličtinu na úrovni B2
  • Zkušenosti s office managementem a pořádáním akcí
  • Zkušenost s finančním reportingem
  • Příjemné vystupování a otevřená komunikace je pro nás důležitá
  • Manažerský přístup reflektující odpovědnou roli řízení obsáhlé agendy
  • Spolehlivost, zodpovědnost a kolegiálnost

Co ti nabídneme

  • Pracovní poměr na dobu určitou – zástup během mateřské dovolené
  • 5 týdnů dovolené a 3 Sick days
  • Fixní odměnu, která se odvíjí od tvých zkušeností a odborných dovedností, ke které nabízíme atraktivní neomezené bonusové ohodnocení
  • Důvěru ve tvé názory, nápady a volnou ruku v tom, jak si organizuješ svou práci
  • Inspirující pracovní prostředí a atmosféru přímo v srdci Prahy na Václavském náměstí (metro Můstek je jen pár kroků od naší kanceláře)
  • Klademe důraz na dlouhodobou spolupráci a poskytneme prostor pro tvůj kariérní růst
  • Tým plný profesionálů, kteří si rádi užijí „Fun Fridays“ a další zajímavé interní týmové akce
  • Účast na akci “Kanceláře roku“, kterou každoročně pořádáme
  • Kurzy angličtiny zdarma, Multisport kartu, občerstvení na pracovišti a tu nejúžasnější kávu v širokém okolí

Kdo jsme?

V Prochazka & Partners propojujeme vášeň pro nemovitosti s uměním vytvářet inspirativní pracovní prostředí. Jsme přední společností v oblasti komerčního realitního poradenství a už více než deset let pomáháme firmám posouvat jejich byznys dopředu. Spolupracujeme s významnými značkami, jako jsou Heureka, Samsung, Slevomat, Volkswagen, Česká spořitelna, FTV Prima či McDonald’s. Naše partnerství nestojí jen na profesionálních službách – stavíme dlouhodobé vztahy, které přesahují rámec běžné spolupráce.