OFFICE & EVENT MANAGER
O pozici
Pracovní nabídka
Hledáme OFFICE & EVENT MANAGERA na zástup během mateřské dovolené.
Jsme firma se sídlem na Václavském náměstí a v našem pražském týmu je přibližně čtyřicet kolegů. Chod kanceláře je pro nás klíčový, a proto hledáme někoho, kdo se role ujme aktivně, dokáže si věci sám zorganizovat a má rád pestrou náplň práce. Nebudete vařit kávu, uklízet či dělat asistentku, na to máme lidi.
Co u nás budeš dělat?
- Zajištění plynulého chodu kanceláře, financí a recepce
- VEDENÍ TÝMU třech recepčních
- Koordinace s HR a IT v rámci nových nástupů/ukončení
- Klasická účto ADMINISTRATIVA, která s touto pozicí souvisí (agenda faktur v systému Fakturoid a spolupráce s externí účetní firmou)
- Zpracování mezd
- Finanční reporting managementu firmy
- Spolupráce s externími dodavateli včetně tendování dodavatelů (úklidová společnost, poskytovatel internetu/mobilních služeb, dodavatelé kávy, kancelářských potřeb apod.)
- Správa vstupního systému vč, evidence docházky, rezervačního systému
- Správa vozového parku cca 10 aut
- Kompletní zajištění EVENTŮ pro klienty a interních teambuildingů (business snídaně, klientské večírky, zahraniční interní akce)
- Koordinace velké výroční soutěže KANCELÁŘE ROKU včetně slavnostního vyhlášení formou galavečera (produkční agentura k dispozici)
Jak si tě představujeme?
- Vysoká škola je pro nás důležitá, aspoň Bc.
- Angličtinu na úrovni B2
- Zkušenosti s office managementem a pořádáním akcí
- Zkušenost s finančním reportingem
- Příjemné vystupování a otevřená komunikace je pro nás důležitá
- Manažerský přístup reflektující odpovědnou roli řízení obsáhlé agendy
- Spolehlivost, zodpovědnost a kolegiálnost
Co ti nabídneme
- Pracovní poměr na dobu určitou – zástup během mateřské dovolené
- 5 týdnů dovolené a 3 Sick days
- Fixní odměnu, která se odvíjí od tvých zkušeností a odborných dovedností, ke které nabízíme atraktivní neomezené bonusové ohodnocení
- Důvěru ve tvé názory, nápady a volnou ruku v tom, jak si organizuješ svou práci
- Inspirující pracovní prostředí a atmosféru přímo v srdci Prahy na Václavském náměstí (metro Můstek je jen pár kroků od naší kanceláře)
- Klademe důraz na dlouhodobou spolupráci a poskytneme prostor pro tvůj kariérní růst
- Tým plný profesionálů, kteří si rádi užijí „Fun Fridays“ a další zajímavé interní týmové akce
- Účast na akci “Kanceláře roku“, kterou každoročně pořádáme
- Kurzy angličtiny zdarma, Multisport kartu, občerstvení na pracovišti a tu nejúžasnější kávu v širokém okolí
Kdo jsme?
V Prochazka & Partners propojujeme vášeň pro nemovitosti s uměním vytvářet inspirativní pracovní prostředí. Jsme přední společností v oblasti komerčního realitního poradenství a už více než deset let pomáháme firmám posouvat jejich byznys dopředu. Spolupracujeme s významnými značkami, jako jsou Heureka, Samsung, Slevomat, Volkswagen, Česká spořitelna, FTV Prima či McDonald’s. Naše partnerství nestojí jen na profesionálních službách – stavíme dlouhodobé vztahy, které přesahují rámec běžné spolupráce.