Personalistka / HR Administrátorka - zkrácený úvazek (ž/m)

Nabízím práci
Jméno/Firma
CZ-AUTO SYSTEMS a.s.
Pracoviště
Svat. Čecha 1283, Uherský Brod
Úvazek
Zkrácený
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Personalistika a HR
Požadované jazyky
Čeština
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
21. 8. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Baví tě práce s dokumenty, máš smysl pro detail a orientuješ se v pracovněprávní oblasti? Přidej se k nám jako klíčová podpora našeho HR týmu!

Do našeho týmu hledáme kolegyni, která se ujme především personální administrativy a zajistí hladký chod HR procesů. Pokud máš zkušenosti s vedením personální agendy, jsi pečlivá a spolehlivá, rádi tě poznáme.

Co bude tvoje hlavní náplň práce:

  • Kompletní správa personální dokumentace (pracovní smlouvy, dodatky, výpovědi, potvrzení apod.)
  • Evidence zaměstnanců v interních systémech
  • Zajištění nástupů a výstupů zaměstnanců (onboarding/offboarding)
  • Komunikace s úřady a zpracování podkladů pro mzdy
  • Příprava reportů a podkladů pro vedení
  • Podpora při náboru a školení zaměstnanců


Co od tebe očekáváme:

  • Praxi v oblasti personální administrativy (ideálně 2+ roky)
  • Znalost zákoníku práce a souvisejících předpisů
  • Pečlivost, samostatnost a smysl pro pořádek
  • Dobrou znalost MS Office (zejména Excel)
  • Zkušenost s HR systémy výhodou


Co ti nabízíme:

  • Stabilní zázemí a přátelský kolektiv
  • 25 dní dovolené + 2 dny Sick day.
  • Nadstandardní mzdové ohodnocení.
  • Stravenkový paušál, možnost stravování na pracovišti.
  • Osobní placené volna nad rámec zákoníku práce dle kolektivní smlouvy.
  • Příspěvky na děti (narození dítěte, různé pobyty jako tábory, kurzy…).
  • Příspěvky na služby polikliniky Můj lékař.
  • Zaměstnanecké benefity formou cafeterie.