Office Manažer*ka/ Finanční Asistent*ka
O pozici
Hledáš startovní pozici pro svou kariéru nebo částečný úvazek ke svým dalším životním povinnostem? Máš organizační talent, nevadí ti multitasking a k tomu se nezalekneš ani čísel a excelovských tabulek?
Staň se součástí INEXího týmu a podpoř svou prací rozvoj mladých lidí skrze mezinárodní dobrovolnictví a neformální vzdělávání. Pomoz nám s administrací, chodem kanceláře a buď podporou naší ředitelce a finanční manažerce. Budeš mít možnost se naučit nové věci a to vše v organizaci, která ctí své hodnoty a společenskou odpovědnost a v oboru je přes 30 let.
Náplň práce:
Administrativa (smlouvy, cestovní příkazy, zpracování interních podkladů pro mzdy, a další)
Správa kanceláře a základní technická podpora
nákup kancelářského materiálu, občerstvení
evidence a správa majetku
koordinace úklidu v kanceláři
péče o techniku ve spolupráci s externí IT podporou (tiskárna, počítače)
správa Google kalendářů
správa systému pro online školení BOZP
Logistika akcí (školení, veřejné akce, interní teambuildingy)
Asistence při controllingu a finančním managementu projektů (práce s tabulkami, účetními doklady a interními systémy donorů, případně přímé úhrady nákladů)
Do týmu uvítáme člověka, který:
Souzní s vizí organizace
Má aktivní a samostatný přístup k práci
Nebojí se různorodých úkolů a umí si dobře zorganizovat práci
Má nadšení pro administrativní úkoly a nebojí se excelovských tabulek a čísel
Ovládá uživatelsky Word/Excel/Powepoint/Google docs a má základní technické znalosti
Nebojí se řešení problémů a komunikace (včetně telefonické)
Rád*a pracuje v týmu
Je organizovaný*á, pečlivý*á, zodpovědný*á a spolehlivý*á
Má velmi dobré komunikační schopnosti a dobrý mluvený i písemný projev v ČJ i v AJ
Má zájem o dobrovolnictví a neziskový sektor
Důležitá je ochota naučit se základní finanční pravidla a základní pravidla Erasmus+, například: jak kontrolovat účetní deník, jak vytvořit cestovní příkaz, jaký kurz použít při tvorbě cestovních náhrad v cizí měně, jaké doklady můžeme proplatit a jaké nikoliv, jak se počítá travel lump sum, jak má vypadat prezenční listina na různé typy akcí. Zaučí tě zkušenější kolegové.
Nabízíme:
Práci na HPP v rozsahu 32 hodin týdně (úvazek 0,8) v naší útulné pražské kanceláři, která se nachází poblíž Náměstí míru (dog-friendly)
finanční ohodnocení 27 000 - 28 000 při 0,8 úvazku
Samostatnou, smysluplnou a zodpovědnou práci s možností vlastního rozvoje a vzdělávání
Zajímavé prostředí neziskové organizace s mezinárodním působením
Vysokou míru časové flexibility a možnost home office
interní školení, příspěvek na vzdělávání
Možnost účasti na workcampech a školeních za snížené ceny
5 týdnů dovolené a týden osobního volna na dobrovolnictví či vzdělávání navíc
3 sick days
stravenkový paušál
Máš o pozici zájem?
Ozvi se nám kdykoli do 29. srpna na adresu klara.pipkova@inexsda.cz, připoj svůj životopis a motivační dopis (max 1 A4). Nástup na pozici ideálně v první polovině září.