Office Manažer*ka/ Finanční Asistent*ka

Nabízím práci
Jméno/Firma
INEX - Sdružení dobrovolných aktivit
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný, Zkrácený
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
21. 8. 2025

O pozici

Hledáš startovní pozici pro svou kariéru nebo částečný úvazek ke svým dalším životním povinnostem? Máš organizační talent, nevadí ti multitasking a k tomu se nezalekneš ani čísel a excelovských tabulek?

Staň se součástí INEXího týmu a podpoř svou prací rozvoj mladých lidí skrze mezinárodní dobrovolnictví a neformální vzdělávání. Pomoz nám s administrací, chodem kanceláře a buď podporou naší ředitelce a finanční manažerce. Budeš mít možnost se naučit nové věci a to vše v organizaci, která ctí své hodnoty a společenskou odpovědnost a v oboru je přes 30 let.

Náplň práce:

  • Administrativa (smlouvy, cestovní příkazy, zpracování interních podkladů pro mzdy, a další)

  • Správa kanceláře a základní technická podpora

    • nákup kancelářského materiálu, občerstvení

    • evidence a správa majetku

    • koordinace úklidu v kanceláři

    • péče o techniku ve spolupráci s externí IT podporou (tiskárna, počítače)

    • správa Google kalendářů

    • správa systému pro online školení BOZP

  • Logistika akcí (školení, veřejné akce, interní teambuildingy)

  • Asistence při controllingu a finančním managementu projektů (práce s tabulkami, účetními doklady a interními systémy donorů, případně přímé úhrady nákladů)

Do týmu uvítáme člověka, který:

  • Souzní s vizí organizace

  • Má aktivní a samostatný přístup k práci

  • Nebojí se různorodých úkolů a umí si dobře zorganizovat práci

  • Má nadšení pro administrativní úkoly a nebojí se excelovských tabulek a čísel

  • Ovládá uživatelsky Word/Excel/Powepoint/Google docs a má základní technické znalosti

  • Nebojí se řešení problémů a komunikace (včetně telefonické)

  • Rád*a pracuje v týmu

  • Je organizovaný*á, pečlivý*á, zodpovědný*á a spolehlivý*á

  • Má velmi dobré komunikační schopnosti a dobrý mluvený i písemný projev v ČJ i v AJ

  • Má zájem o dobrovolnictví a neziskový sektor

Důležitá je ochota naučit se základní finanční pravidla a základní pravidla Erasmus+, například: jak kontrolovat účetní deník, jak vytvořit cestovní příkaz, jaký kurz použít při tvorbě cestovních náhrad v cizí měně, jaké doklady můžeme proplatit a jaké nikoliv, jak se počítá travel lump sum, jak má vypadat prezenční listina na různé typy akcí. Zaučí tě zkušenější kolegové.

Nabízíme:

  • Práci na HPP v rozsahu 32 hodin týdně (úvazek 0,8) v naší útulné pražské kanceláři, která se nachází poblíž Náměstí míru (dog-friendly)

  • finanční ohodnocení 27 000 - 28 000 při 0,8 úvazku

  • Samostatnou, smysluplnou a zodpovědnou práci s možností vlastního rozvoje a vzdělávání

  • Zajímavé prostředí neziskové organizace s mezinárodním působením

  • Vysokou míru časové flexibility a možnost home office

  • interní školení, příspěvek na vzdělávání

  • Možnost účasti na workcampech a školeních za snížené ceny

  • 5 týdnů dovolené a týden osobního volna na dobrovolnictví či vzdělávání navíc

  • 3 sick days

  • stravenkový paušál

Máš o pozici zájem?

Ozvi se nám kdykoli do 29. srpna na adresu klara.pipkova@inexsda.cz, připoj svůj životopis a motivační dopis (max 1 A4). Nástup na pozici ideálně v první polovině září.