IT Support Specialist
O pozici
Naše firma neustále roste a my proto potřebujeme nové kolegy a nové kolegyně.
Aktuálně v rámci technické divize hledáme nové kolegy/ně na pozice IT SUPPORT SPECIALIST.
Co Vás čeká na této pozici?
Poskytování technické podpory našim klientům na místě či vzdáleně (ticketovací systém, telefonicky, mailem) Spolupráce s kolegy v rámci týmů i oddělení, kteří Vám poskytnou pomocnou ruku u úkolů, které překračují Vaše znalosti Práce s ticketovacím systémem JIRA a dalšími interními systémy
Co děláme a kdo jsme?
Spravujeme pro naše klienty jejich IT infrastrukturu, včetně správy datacenter, jejich HW, virtualizačních dohledových systémů, databází apod. Instalujeme a upgradujeme u klientů stávající infrastrukturu (vše naplánujeme a pomůžeme zrealizovat). Staráme se o dostupnost systémů. Pracujeme s technologiemi renomovaných výrobců - Cisco, HPE, Microsoft, Fortinet, Lenovo aj. Jsme přátelský tým, kde se můžeme jeden na druhého spolehnout. V rámci týmu si předáváme znalosti a vzájemně se obohacujeme. Vzájemná zástupnost není jen slovo, ale příjemná realita klidné dovolené nebo nerušeného marodění. Naším cílem je výsledek, nikoli práce pro práci.
Co nabízíme?
Profesní růst - růst v rámci oddělení či přestupy do jiných týmů v rámci firmy jsou zcela běžné a v rámci rozvoje našich zaměstnanců i žádoucí Pracovní doba - obvykle PO-PÁ 8:30 - 17.00; přesčasy a pracovní pohotovosti jsou u nás dobrovolné a dobře ohodnocené Možnost školení a certifikací V závislosti na pracovních výsledcích a osobním růstu férové ohodnocení Vašeho úsilí (mzda, finanční i nefinanční odměny) Kvalitní technické vybavení s možností výběru (notebook, mobil) Balíček zaměstnaneckých výhod
PRÁCE U NÁS VÁS ZAUJALA, ALE JSTE ZKUŠENÝ ADMINISTRÁTOR IT A HLEDÁTE NOVÉ A SLOŽITĚJŠÍ VÝZVY? PŘIHLAŠTE SE TAKÉ! POZICE TVOŘÍME NA MÍRU NAPŘÍČ KLIENTY A TECHNOLOGIEMI A ŠIKOVNÝCH RUKOU NEMÁME NIKDY DOSTATEK!
Jaké znalosti či zkušenosti u nás uplatníte?
SŠ vzdělání (nejlépe s IT zaměřením) a nejméně 1 rokem praxe v IT VŠ vzdělání výhodou
Znalost desktopových produktů Microsoft Windows, Office Alespoň základní znalost IT infrastruktury (servery, sítě)
Zkušenosti s podporou uživatelů (denní komunikace, HelpDeskový nástroj pro evidenci požadavků)
Samostatnost a komunikativnost, vlastní iniciativu
Spolehlivost, zodpovědnost a týmového ducha
Komunikativní znalost angličtiny - angličtinu si u nás vylepšíte na hodinách s rodilou mluvčí (..a pokud byste se raději učili třeba japonsky, čeká na vás jazykový příspěvek)
Chuť učit se nové věci a stále prohlubovat své znalosti
Řidičský průkaz - výhodou (máme také pozice, na kterých se bez řidičáku obejdete)
Máte-li chuť se stát součástí našeho týmu, prosíme zašlete nám Váš ŽIVOTOPIS V ČESKÉM JAZYCE (podmínkou) prostřednictvím odpovědního formuláře.