Regionální obchodní zástupce pro výdejní síť - Praha & Středočeský kraj (jih)
O pozici
Ve stručnosti
Příbram,Beroun,Benešov,Jesenice,Praha
Práce na plný úvazek
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Popis pracovní pozice
Kdo jsme?
Packeta Group je parťák pro moderní doručování - rychlé, pohodlné a udržitelné. Jsme jedním z nejrychleji rostoucích hráčů v oblasti logistiky a technologií ve střední a východní Evropě. Naše síť výdejních míst a chytré technologie propojují tisíce e-shopů a zákazníků po celém světě. S miliony doručených zásilek ročně měníme způsob, jakým lidé nakupují a posílají zboží - jednoduše, spolehlivě a s ohledem na budoucnost.
Přidej se k nám a buď součástí revoluce v doručování!
Náš tým
Nasloucháme zákazníkům, hledáme řešení a prodáváme s úsměvem. Přidej se do týmu, který má tah na branku!
Do našeho obchodního týmu, který se zabývá rozšiřováním a optimalizací sítě výdejních míst a Z-BOXŮ, hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici Obchodní zástupce pro region Praha a Středočeský kraj (směrem na jih).
Tvým regionem bude Praha a Středočeský kraj (směr jih - ideálně bydlíš v okolí Berouna, Příbrami, Benešova, Jesenice, …). Hledáme dravce, který příjme novou pracovní výzvu v úspěšné a dynamické společnosti a postará se o svěřený region na jedničku s hvězdičkou.
Co budeš mít na starosti?
Aktivní vyhledávání nových lokalit pro umístění Z-BOXŮ a výdejních míst
Vyjednávání spolupráce a zajištění smluvní dokumentace
Optimalizaci výdejní sítě podle aktuálních potřeb zákazníků
Strategické rozšiřování a přesouvání Z-BOXŮ a výdejních míst
Práci v interních systémech a administrativní podporu
Spolupráci s kolegy z obchodu i dalších týmů napříč firmou
Koho hledáme?
Hledáme energického a cílevědomého parťáka, který:
Má zkušenosti z obchodní pozice nebo obdobné role
Umí přesvědčit i náročného partnera a vyjednávání je jeho silná stránka
Má tah na branku a nevzdává se při prvním „ne“
Ovládá MS Office (zejména Excel a Word)
Má řidičský průkaz sk. B a chuť být aktivně v terénu
Na co se můžeš těšit?
5 týdnů dovolené, 3 Sick Days
Flexibilní pracovní doba
Ovoce, káva, čaj
Plně hrazené stravenky 130Kč/den
Aktivní životní styl díky Multisport kartě
Notebook, telefon
Služební automobil i k soukromému využití
Možnost parkování
Rozvoj, kurzy
Odměna za doporučení dalšího Packetáka
Výhodné slevy u partnerů
Výhodné odesílání balíčků
Dog-friendly protředí
Naše hodnoty:
Impress the Customer - zákazník je u nás vždy na prvním místě.
Get Things Done - jednáme rychle a efektivně.
Be Radically Honest - komunikujeme otevřeně a férově.
Jak probíhá výběrové řízení?
Chceme, aby celý proces byl pro tebe co nejpříjemnější a transparentní. Tady je, co můžeš očekávat:
Odeslání životopisu - Pošli nám své CV. Ozveme se ti co nejdříve!
První kontakt - Krátký telefonát nebo videohovor, kde si sladíme očekávání a zjistíme, zda si sedneme.
Setkání s týmem - Osobní nebo online pohovor s budoucím manažerem a HR Business Partnerem. Rádi tě poznáme a zároveň ti představíme náš tým i způsob práce.
Nabídka - Pokud si padneme do oka, pošleme ti nabídku a těšíme se na společný start!
Zaujali jsme Tě? Pošli nám svůj životopis! Rádi Tě poznáme osobně!
Zaujala tě tato pozice?
Tak na nic nečekej a dej nám vědět, že tohle je ta pravá práce pro tebe!