HR administrátor / personalista

Nabízím práci
Jméno/Firma
ARMÁDA SPÁSY
Pracoviště
Petržílkova 2565/23, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Administrativa
Požadované jazyky
Čeština
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
23. 8. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Máte aktivní přístup a chuť posouvat věci kupředu? Chcete se účastnit podpory personálních procesů a HR administrativa Vás baví?

V personálním a mzdovém týmu na ústředí se stále něco děje, plánujeme řadu zajímavých projektů a změn, a proto uvítáme posilu, která chce do budoucna poznat i další HR oblasti.

Naše oddělení je specifické propojením profesionální personalistiky s posláním neziskového sektoru. Hledáme kolegu/kolegyni, který/á má chuť rozvíjet sebe i naše procesy, podpořit vedoucí pracovníky a současně ctít hodnoty organizace s křesťanským základem. Spolupráce s organizačními jednotkami v rámci ČR vytváří dynamické prostředí, kde naše práce má přímý dopad.

Co bude náplní Vaší práce:

  • administrativa spojená s uzavíráním, změnami nebo ukončováním pracovních poměrů i dohod
  • zadávání a správa personálních dat v HR systému (Abra) a interních systémech (Sharepoint atd.)
  • vedení osobních složek zaměstnanců
  • každodenní spolupráce s interní mzdovou účtárnou
  • komunikace s úřady – ÚP, ZP, příprava pravidelných hlášení
  • poradenství a metodická podpora vedoucích pracovníků v oblasti pracovního práva, docházky, rozvržení pracovní doby, benefitů apod.
  • kontrola souladu s GDPR, pracovněprávními předpisy a vnitřními směrnicemi organizace

Rádi nabídneme:

  • stabilní zaměstnání v zavedené a rostoucí organizaci s 35-letou tradicí v ČR, patřící mezi největší poskytovatele sociálních služeb
  • práci, která má smysl a přispívá k našemu humanitárnímu poslání
  • přátelský tým, který vždy podpoří
  • plný úvazek 37,5 hod/týden a pevnou pracovní dobu - uvítáme „ranní ptáče“ :-)
  • možnost rozvoje do pozice všestranného personalisty
  • stravenkový paušál v hodnotě 70,- Kč/den
  • 5 týdnů dovolené
  • možnost podílet se na zlepšování interních procesů
  • kanceláře přímo u metra B Hůrka, neformální prostředí

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • min. SŠ s maturitou
  • ideálně alespoň 2 roky praxe na pozici v administrativě HR nebo ve mzdové účtárně
  • zkušenost s každodenní prací na PC (Excel, Word)
  • dobrá orientace v zákoníku práce
  • samostatnost, pečlivost a přemýšlení v souvislostech
  • schopnost táhnout za jeden provaz s týmem
  • velmi dobré komunikační dovednosti slovem i písmem (výborná znalost češtiny včetně gramatiky)
  • výhodou je zkušenost s prací v jakémkoli personálním systému

Předpokládaný termín nástupu: ihned nebo dle dohody

Strukturovaný životopis a motivační dopis zasílejte odpovědí na tento inzerát nejlépe do 2.9.2025.

Vybraní uchazeči budou průběžně kontaktováni a zváni na osobní setkání na ústředí AS.