Asistent/ka provozu hotelu (malý apartmánový dům)
O pozici
Otevírací doba:
Po–Pá: 8:00 – 20:00
So–Ne: 10:00 – 18:00 (podle směn)
Náplň práce:
Zajištění chodu recepce (osobní, telefonická a e-mailová komunikace s hosty)
Příjem a odbavení hostů (check-in, check-out)
Komunikace s rezervačními portály (např. Booking, Airbnb)
Koordinace úklidu a přípravy apartmánů mezi pobyty
Zajištění administrativy a evidence rezervací
Péče o pohodlí hostů – řešení přání a případných podnětů
Kontrola stavu apartmánů, hlášení závad a komunikace s technikem
Pomoc při menších provozních úkolech (doplňování vybavení, klíče, drobný nákup apod.)
Požadavky:
Příjemné a profesionální vystupování
Spolehlivost, samostatnost, smysl pro pořádek
Znalost angličtiny (komunikace s hosty)
Práce na PC (xls.,e-mail, kalendář, rezervační systémy výhodou)
Vítána zkušenost z hotelnictví nebo ubytovacích služeb
Vhodné pro studenty, rodiče na MD/RD, aktivní důchodce (dle úvazku)
Nabízíme:
Práci v přátelském a klidném prostředí malého apartmánového provozu
Flexibilní plánování směn (možnost ranních, odpoledních, víkendových)
Odpovídající finanční ohodnocení
Možnost dlouhodobé spolupráce
Nástup možný ihned / dle dohody
Obědy zdarma v naší restauraci