Referent/ka servisního oddělení

Nabízím práci
Jméno/Firma
M.L.S. Holice, spol. s r.o.
Pracoviště
Olomouc
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
25. 8. 2025

O pozici

Baví Vás třídění informací, komunikace, máte obchodního ducha a domluvíte se anglicky? Hledáme administrativní podporu pro oddělení Helpdesk a servisu!

CO BUDETE DĚLAT?

  • Otevírání nových zákaznických požadavků v informačním systému

  • Používání kontrolní listů a sběr dat

  • Kompletování potřebných informací o případu

  • Identifikování naléhavosti požadavků

  • Distribuce emailů přiřazeným osobám, pro nové a probíhající případů

  • Sledování stávajících případů v databázi (Salesforce),

  • Spárování faktury s požadavky

  • Podpora při řízení zakázek pro opravy strojů, kontrola materiálu a nákladů.

  • Vyřizování telefonních hovorů se zákazníky

CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

  • AJ - plynně psaná a mluvená (B1-B2)

  • Prozákaznický a obchodní přístup

  • Dobré komunikační schopnosti (telefon, mail)

  • Organizační schopnosti

  • Znalost MS Excel, MS Word, vyhledávání na internetu

  • Ochota a chuť učit se

  • FJ výhodou

CO NABÍZÍME?

  • 5 týdnů dovolené

  • Pružnou pracovní dobu s pevným základem 9-14 v rámci lehce zkrácené pracovní doby (37,5 hod./týden)

  • Cafeteria systém ve výši 6000.- Kč ročně

  • Příspěvek na penzijní připojištění, odměny za odpracované roky, příspěvky na tábory...

  • Po zaškolení možnost pracovat 3 dny v měsíci Home Office

  • Dotované stravné v naší závodní jídelně

  • Přátelské pracovní prostředí a firemní kulturu postavenou na respektu a přirozené spolupráci

  • Zajímavou, dobře oceněnou práci s denním využitím AJ

  • Jistotu úspěšné firmy a největšího průmyslového zaměstnavatele v Olomouci, který má budoucnost a dostatek zakázek

Máte zájem?

Pošlete nám svůj životopis nebo nám zavolejte!