Referent/ka servisního oddělení
O pozici
Baví Vás třídění informací, komunikace, máte obchodního ducha a domluvíte se anglicky? Hledáme administrativní podporu pro oddělení Helpdesk a servisu!
CO BUDETE DĚLAT?
Otevírání nových zákaznických požadavků v informačním systému
Používání kontrolní listů a sběr dat
Kompletování potřebných informací o případu
Identifikování naléhavosti požadavků
Distribuce emailů přiřazeným osobám, pro nové a probíhající případů
Sledování stávajících případů v databázi (Salesforce),
Spárování faktury s požadavky
Podpora při řízení zakázek pro opravy strojů, kontrola materiálu a nákladů.
Vyřizování telefonních hovorů se zákazníky
CO OD VÁS OČEKÁVÁME?
AJ - plynně psaná a mluvená (B1-B2)
Prozákaznický a obchodní přístup
Dobré komunikační schopnosti (telefon, mail)
Organizační schopnosti
Znalost MS Excel, MS Word, vyhledávání na internetu
Ochota a chuť učit se
FJ výhodou
CO NABÍZÍME?
5 týdnů dovolené
Pružnou pracovní dobu s pevným základem 9-14 v rámci lehce zkrácené pracovní doby (37,5 hod./týden)
Cafeteria systém ve výši 6000.- Kč ročně
Příspěvek na penzijní připojištění, odměny za odpracované roky, příspěvky na tábory...
Po zaškolení možnost pracovat 3 dny v měsíci Home Office
Dotované stravné v naší závodní jídelně
Přátelské pracovní prostředí a firemní kulturu postavenou na respektu a přirozené spolupráci
Zajímavou, dobře oceněnou práci s denním využitím AJ
Jistotu úspěšné firmy a největšího průmyslového zaměstnavatele v Olomouci, který má budoucnost a dostatek zakázek
Máte zájem?
Pošlete nám svůj životopis nebo nám zavolejte!