Administrátor e-shopu / Technická podpora
O pozici
Jsi připravená/ý převzít klíčovou roli, která spojuje technické know-how, ecommerce a aktualizace kreativního obsahu? Máš zkušenosti se správou eshopů, technickou podporou a rád/a bys zlepšoval/a výkon a uživatelskou zkušenost? Pokud ano, hledáme právě tebe. Hledáme zkušeného Administrátora eshopu a člověka na technickou podporu, který bude mít na starost fungování a růst našich eshopů na českém i zahraničním trhu. Připoj se k nám a staň se součástí dynamického týmu.
Koho hledáme?
Hledáme někoho, kdo se orientuje v ecommerce, umí technicky spravovat eshop, řešit problémy, analyzovat data a hledat cesty ke zlepšení.
Důležitá je schopnost komunikovat s kolegy z marketingu, produktového i vývojového týmu a koordinovat práci napříč odděleními. Pokud tě baví pracovat s weby, sledovat výkon, optimalizovat procesy a navrhovat inovace, pak hledáme právě tebe.
Jak si tě představujeme?
Jako Administrátor eshopu a člověk pro technickou podporu budeš zodpovědný/á za správu a technický chod našich eshopů a webů.
Budeš dohlížet na bezchybný provoz, spravovat obsah i produktové kategorie, komunikovat s dodavateli a řešit technické požadavky napříč trhy. Tvým úkolem bude také sledovat výkonnost webů, vyhodnocovat data a přicházet s návrhy na zlepšení. Pokud máš rád/a dynamické prostředí, technické výzvy a chceš být u růstu značky, rádi tě u nás uvítáme.
Budeš mít velkou odpovědnost za chod našich online a prodejních nástrojů, proto chceme, abys měl/a znalost:
Znalost Shoptet: pokročilá práce v administraci (produkty, kategorie, bannery, feedy, nastavení dopravy, plateb apod.)
Luigi’s Box: optimalizace vyhledávání, nastavení, správa názvů produktů pro lepší výsledky
Základy HTML / webových struktur: úpravy obsahu, vkládání kódů, formátování textů či sledování chyb ve struktuře šablony
Google Analytics & MS Clarity: analýza dat, uživatelského chování a vyhodnocování metrik
Předchozí zkušenost z ecommerce: orientace v procesech objednávek, skladů, cenotvorby, feedů, věrnostních systémů
Základy SEO: schopnost spolupracovat na rekategorizaci a optimalizaci pro vyhledávače
Plusové body navíc ti přičteme, pokud umíš s Mergadem, Shopify, CRM, logistickými systémy, máš znalost Power BI (nebo jiného BI nástroje), ovládáš ClickUp projektový nástroj, práci s grafickými podklady a máš zkušenosti s vícejazyčnými e-shopy.
Co u nás budeš dělat?
Monitorovat a zlepšovat výkon eshopu: pravidelná kontrola, analýzy dat, návrhy zlepšení.
Spravovat obsah a vizuály: aktualizace bannerů, produktů, blogů, kontrola SEO a prolinkování.
Spravovat produkty a kategorie: rekategorizace, balíčky, výprodeje.
Podporovat marketingové aktivity: nastavovat parametry kampaní, řešit technické požadavky.
Řešit technické problémy: komunikace s vývojáři, kontrola platebních bran, dopravy a objednávek.
Spolupracovat na expanzi: podpora B2B, lokalizace webů, technická příprava.
Spravovat a optimalizovat Luigi’s Box a další nástroje.
Přinášet inovace: testovat nové nástroje a procesy.
Co ti práce u nás přinese?
Protože chceme, ať se u nás mají zaměstnanci dobře, kromě finančního ohodnocení nabízíme i:
25 dní dovolené a narozeninový den volna navíc,
2 sick days,
MultiSport kartu,
stravenky,
nezapomenutelné firemní akce a teambuildingy,
možnost vzdělávání v oboru,
výkonnostní bonusy,
LOBEY produkty zdarma pro svou potřebu,
kávu, ovoce a občerstvení v kancelářích,
Home Office 1× týdně,
místo v moderním kancelářském prostoru - v brněnském Spielberk Office Centru.
Jak se přihlásit?
S každým dalším řádkem Ti bylo jasné, že hledáme právě tebe? Tak pošli na natalia.brunclik@lobey.cz své CV nebo odkaz na LinkedIn profil a připoj pár vět o soběa o tom, proč si myslíš, že hledáme právě tebe. Zbytek si řekneme osobně u nás v kanceláři ve Spielberk Office Centru.
Chceš o nás vědět víc? Na Facebooku nebo Instagramu zadej do vyhledávacího pole LOBEY, @LobeyLabs nebo jdi přímo na www.lobey.