E-Commerce Marketing Specialist for VIP Brands (pro absolventy)

Nabízím práci
Jméno/Firma
Alza.cz
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný, Zkrácený
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
25. 8. 2025

O pozici

 Praha Plný úvazek, Absolvent VŠ  Marketing

Co děláme?

Zajišťujeme prémiovou službu pro nejvýznamnější značky, které v našem portfoliu máme, jako jsou například LEGO, Samsung, P&G, Sony, HP, Microsoft a mnohé další. Staráme se o společný úspěch prostřednictvím e-commerce optimalizace klíčových driverů úspěchu, včetně kvalitního obsahu, kvalitní nabídky a společných marketingových aktivit. Řídíme tvorbu a úpravu contentu, koordinujeme aktivity, vyhodnocujeme data. Vyhodnocujeme veškeré online marketingové aktivity, sledujeme cenu i dostupnost a připravujeme detailní interní i externí reporty a doporučení. Staráme se o úspěšné fungování nejen v ČR, ale i na všech trzích, kde Alza operuje.

Co bude tvá náplň práce a co je pro nás důležité?

  • Dostaneš na starost přibližně 2 značky a tvým hlavním úkolem bude vytvořit, řídit a naplňovat strategii vendora s ohledem na cíle daného segmentu/vendora. Budeš hledat souvislosti a na základě dat navrhovat konkrétní akční kroky, jak posunout byznysově značku.

  • Budeš řídit optimalizaci a rozšiřování obsahu. Tvojí zodpovědností bude kvalita svěřených značek. Ta se skládá z pokrytí trafficu prémiovým produktovým popiskem, % naplněnosti parametrů, hlídání novinek či vendorských akcí pro zpracování článků, pravidelné analýzy klíčových slov a v neposlední řadě i reportování recenzí pro zajištění kvalitní odpovědi na negativní hodnocení zákazníka. Content nám tvoří obsahový tým, na tobě už bude si realizaci správně odřídit a odladit případné nedostatky. Zároveň se nebráníme vlastní iniciativy u hořícího deadlinu.

  • Budeš hlídat kvalitu nabídky z hlediska listingu, ceny a dostupnosti a dávat doporučení pro taktické kampaně a aktivaci.

  • Budeš zpracovávat analýzy z Google Analyticsprodejních dat a mnoha dalších interních i externích datových zdrojů. Jen díky nim víme, že u nás našim značkám daří. Ale neboj se, nejde o práci datového specialisty či analytika. Na všechno máme vytvořené standardizované reporty a postupy a zkušení kolegové Tě naučí data interpretovat či dohledat co je třeba z různých zdrojů.

  • Je pro nás důležité, abys měl/a dobré komunikační schopnosti, analytické schopnosti, nebál se hands-on práce v detailu a měl týmového ducha. Denně se budeš potkávat s kolegy z jiných oddělení i jiných firem a společně budete naplňovat své plány a strategie.

Jak jsme si tě vysnili? ?

  • Vystudoval(a) jsi vysokou školu ekonomického, ekonomicko-technického či obchodně-marketingového zaměření?

  • Zajímá Tě práce v e-commerce a digital marketingu?

  • Absolvoval(a) jsi během studia nějaké stáže či part-time joby, kde jsi získal(a) základní znalosti fungování firmy a vyzkoušel(a) si něco z oblasti e-commerce či online marketingu?

  • Kamarádíš se s Excelem, práce s čísly Ti není cizí, ale chceš za nimi vidět produkty a zákazníky a jejich chování?

  • Říkají ti něco pojmy jako PPC, SEO, Konverzní poměr, Google Analytics, NPS, Service Level, Brand, Market Share, Brand Positioning…?

  • Komunikace v anglickém jazyce ti nedělá problém?

Chceme být upřímní - nebude to fungovat, když…

  • Nepracuješ rád/a s čísly a daty. U nás tě čeká Excel, analýzy a reporty -> bez nich to nepůjde.

  • Hledáš kreativní pozici, kde budeš vytvářet content, psát dlouhé texty nebo ladit barvičky

  • Tě nezajímá byznys jako takový - hledáme někoho, kdo chápe, že marketing přímo ovlivňuje výsledky firmy.

  • Se nemáš chuť učit nové věci a držet krok s digitálním světem.

Co nabízíme?

  • Volnost v projektech a samostatném fungování, maximální důvěra v celý tým.

  • Máme neformální firemní kulturu - nápady vítáme, nemáme dress code, jsme dog-friendly, všichni si tykáme a rádi zajdeme po práci na pivo.

  • Jsme velká firma, ale rozhodně ne typický korporát

  • V kanceláři se potkáváme 3 dny v týdnu, 2 dny můžeme být na home office.  

  • Nabízíme 4 týdny dovolené a k tomu dalších 5 Whatever Days.

  • Máme kartu Multisport, ale i stravenky, zvýhodněné telefonování pro vás a vaši rodinu. Dál získáte zaměstnanecké slevy na celý sortiment Alzy.

  • Pracujeme v kancelářích se živými stromy, posilovnou, lezeckou stěnou a kavárnou, kde se budeš cítit dobře. 

S kým se potkáte během výběrového řízení?

Zuzana Salamon

HR Specialist

  • V Alze pracuji jako HR Specialist, kde se věnuji nejen náboru nových talentů, ale také poskytování podpory zaměstnancům a manažerům v oblasti HR. Mým cílem je propojit správné lidi se správnými příležitostmi a vytvářet inspirativní pracovní prostředí, které podporuje rozvoj a úspěch.

Albert Němec

Vendor Content Team Leader

  • Nasmlouvané značky kočíruju od roku 2019. Za tu dobu jsem si vyzkoušel obhospodařování projektů, plánování a vyhodnocování online aktivit či psaní recenzí a popisků. Aktuálně se starám o dobro tří šťastných značek a tří ještě šťastnějších podřízených. Aby těch trojek nebylo málo, několik mi jich určitě padlo při studiu, v domácnosti jsme aktuálně tři a v Alze jedeme na trimestry. Oblíbené číslo jsem dodnes neměl. Kromě blbin mám rád cestování, obdarovávání druhých, banány a pomelo.

Martin Kůla

Vendor Content & Marketing Manager Senior

  • Silným značkám se věnuji celou svoji kariéru. Pracoval jsem pro ně v reklamní agentuře, mediální agentuře i u velké nadnárodní firmy vyrábějící spotřební zboží. Řídil jsem marketing a týmy v ČR i v Evropě pro portfolio vedoucích značek. Spolupracoval jsem s Alzou a dalšími etailery a retailery z pozice Vendora. A teď se o VIP značky starám se svým týmem v Alze. Jsem nadšený sportovec, věnuji se běhu, sportovnímu lezení, horskému kolu, lyžování… rád čtu, poslouchám podcasty, koukám na filmy a seriály..