Referent/-Ka Odboru Dopravy

Jméno/Firma
Město Hlučín
Pracoviště
Hlučín
Úvazek
Plný
Profese
Administrativa
Vytvořeno
11. 10. 2024

O pozici

Místo výkonu práce: Městský úřad Hlučín. Předpoklady: Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění (státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem. Charakteristika činnosti: Vedení řízení o dopravních přestupcích včetně vydávání rozhodnutí v prvním stupni řízení, omezování, odnímání a vracení řidičských oprávnění, vedení řízení o zadržení řidičského průkazu, rozhodování o námitkách proti záznamu bodů v registru řidičů, provádění evidence a záznamů v registru řidičů, evidence pohledávek spojená s činností úseku. Předpokládaný nástup: dohodou. Jedná se o pracovní poměr na dobu určitou – zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou. Platové zařazení: 10. platová třída, stupeň dle prokázané praxe (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb. ve znění pozdějších předpisů). Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání minimálně v bakalářském studijním programu. Jiné požadavky: - Vysoké pracovní nasazení, - velmi dobré komunikační a organizační schopnosti, - zvládání zátěžových situací, - velmi dobrá znalost práce na PC, - schopnost a ochota učit se novým věcem, - znalost zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů (zákon o silničním provozu), ve znění pozdějších předpisů, znalost zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, znalost zákona č. 30/2024 Sb., o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla, ve znění pozdějších předpisů, znalost zákona č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů - vše výhodou, - řidičský průkaz skupiny „B“ výhodou. Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti: - přesné označení výběrového řízení, - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození uchazeče, - státní příslušnost uchazeče, - místo trvalého pobytu uchazeče, - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu u cizího státního občana, - datum a podpis uchazeče, - kontaktní telefonní číslo. Nabízíme tyto benefity: Nadstandardní příspěvek zaměstnavatele na stravování (stravenku), 5 dnů pracovního volna s náhradou platu, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na podporu zdravotních, kulturních a sportovních aktivit, příspěvek na zájezdy a akce pořádané Odborovou organizací zaměstnanců, peněžní a nepeněžní dary při životních a pracovních výročích a při prvním odchodu do starobního důchodu, různorodá a zajímavá práce v příjemném kolektivu, čtvrtletní odměny, perspektiva stabilního zaměstnání, prohlubování kvalifikace prostřednictvím školení na náklady zaměstnavatele, vstřícnost zaměstnavatele k vyvážení pracovního a rodinného života zaměstnanců. Požadované doklady: - Profesní životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech, - výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší 3 měsíce, cizí státní příslušník též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem: pokud takový doklad domovský stát nevydá, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, - ověřená kopie dokladu o dosaženém vzdělání. Na obálku uveďte „NEOTVÍRAT, POPTÁVKA“ . Přihlášku a výše uvedené přílohy zašlete nebo doručte osobně na adresu: Městský úřad Hlučín, Dagmar Suchánková, Mírové náměstí 23, 748 01 Hlučín. Lhůta pro podání přihlášky včetně příloh poštou: do 21.10.2024 (k tomuto datu musí být přihláška doručena), v případě doručení na podatelnu MěÚ Hlučín: do 21.10.2024 do 10:00 hod. Přihlášky přijímáme pouze písemnou formou v listinné podobě. Výběrové řízení se bude konat dne 23.10.2024 od 8:30 hod. v zasedací místnosti budovy „A